kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۳۹۴
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۹

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر 33916546 تمام ساعات شبانه‌روز


* واقعا فرق بین نیروهای داعش که امروز در عراق و سوریه دست به شورش زده‌اند با آشوبگران سال 88 که تهران را به آتش کشیدند چیست. چرا فتنه‌گران نه تنها محاکمه نمی‌شوند و به سزای خیانت خودشان نمی‌رسند بلکه بعضی از آنها در این دولت پست و مسئولیت هم گرفته‌اند.
3783---0936
* در پی تهدید نیروهای داعش به مرزهای ایران باید دید کسانی که شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران را سر می‌دادند چه کار می‌کنند؟ آیا حاضر هستند در جنگ با داعش جان‌شان را فدای ایران کنند و یا فقط شعارش را دادند؟ جواب معلوم است. چون این نوع افراد در جنگ تحمیلی هم در خدمت تبلیغات صدام بودند.
0740---0912
* برای دریافت پروانه تاکسیرانی از هر 10 انگشتم انگشت‌نگاری کردند ولی فتنه‌گرانی که نظام را به چالش کشیدند، موجب شهادت 22 نفر شدند، جشن صلابت و پیروزی انقلاب را با بیش از 74 درصد شرکت‌کننده به آشوب کشیدند و مدتی فراری بودند و به برکت رأفت بیش از حد جمهوری اسلامی به وطن بازگشتند چطوری سر از سرپرستی اداره کل اسناد فلان دانشگاه درآورده‌اند؟ چرا یک بام و دو هواست ادارات ما؟
گلرنگی از قم
* آقای رئیس‌جمهور گفته است بگذارید وزیر علوم کارش را بکند. لازم است به اطلاع ایشان برسد که وقتی به یک وزیر تا این حد آزادی عمل می‌دهند نتیجه آن می‌شود که به تذکرات آقای رئیس‌جمهور هم توجه نمی‌کند و داس به دست همه را از سر راه برمی‌دارد.
سوری از تهران
* آن گونه که بنده از اوضاع فعلی مملکت و وقوع بعضی از حوادث متوجه شده‌ام بعضی از وزارتخانه‌ها مثل ارشاد، علوم و سازمان محیط زیست کاری به قوه مقننه و حق نظارت 290 نماینده مردم ندارند و خودشان را بالاتر از دو قوه دیگر می‌دانند. روی این کار غیر از دیکتاتوری چه اسم دیگری می‌توان گذاشت.
3446---0912
* بصیرت و بیداری مردم و هدایت رهبر معظم انقلاب که سکاندار کشتی انقلاب اسلامی است توانست فتنه 88 را با کمترین هزینه  مهار نماید. ادامه این فتنه اروپایی- آمریکایی در سوریه شکل گرفت که به مدد الهی و درایت و حمایت ایران اسلامی از مردم سوریه به انتخابات مقبول مردم انجامید. همان روند پس از شکست در سوریه پس از انتخابات در عراق شکل گرفت که ان‌شاءالله تا چند صباح دیگر با حضور مردم به شکست تروریست‌ها و استحکام دولت نوری مالکی به سرانجام خواهد رسید. به دولت‌های سوریه و عراق پیشنهاد می‌شود اشد مجازات را برای فتنه‌گران و عوامل آمریکایی چه در قالب داعش و یا هر حزب و گروهی در نظر گیرند و هر گونه رأفت و ملایمت را بر جانیان و خاطیان حرام بدانند، تا در آینده کسی برای فتنه‌گران و خائنین اشک تمساح نریزد و مقاومت از هر گونه آسیبی از این افراد دون‌پایه محفوظ بماند.
طالعی
* فراموش کردن فتنه 88 برای اهل بصیرت و عقل سلیم محال است. اگر ولایت فقیه نبود فتنه خنثی نمی‌شد چون هزینه آن فتنه برای ایرانیان زیاد بود و آن هزینه‌سازان هنوز در تدارک فتنه‌های دیگری هستند.
5339---0912
* اهدای نشان ناتوی فرهنگی به خواننده‌های معلوم‌الحال امثال شجریان لزوم مرزبندی جدی با فرهنگ منحط مورد تبلیغ فتنه‌گران وابسته به غرب را دوچندان می‌کند.
7564---0938
* این کار وزیر محترم بهداشت که به مناطق محروم می‌رود و عمل جراحی انجام می‌دهد قابل ستایش است. این وزیر هم می‌تواند مثل بعضی از دیگر وزرای پرمدعا به جای کارکردن هر روز برای دولت حاشیه درست کند ولی به خاطر متعهد بودن این کار را نمی‌کند.
5765---0919
* به اطلاع آقای رئیس‌جمهور محترم برسانید که قیمت سیمان فقط مدت 3 ماه ثابت بوده است. چرا به فکر ثبات قیمت در بازار نیستند؟
2096---0911
* مرتب خلاصه وصیت‌نامه بعضی از شهدا را که هر روز در ستون حدیث دشت عشق صفحه 9 کیهان چاپ می‌شود مطالعه می‌کنم. عرضم این است که بیشتر این شهیدان وصیت به حفظ حجاب و عفاف در جامعه کرده‌اند بنده که یک بازنشسته ارتش هستم از این وضع اسف‌بار بدحجابی بعضی خانم‌ها در جامعه سخت ناراحت می‌شوم. بخدا قسم فردای قیامت نمی‌توانیم جواب این شهیدان را بدهیم.
یک بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی
* بعد از چندین سال که از پیروزی انقلاب می‌گذرد این همه شهید دادیم چرا مسئولان برخورد با بدحجابی را جدی نمی‌گیرند. 90 درصد مردم خواهان برخورد با این افراد هستند. وقتی گردشگران خارجی به کشورمان می‌آیند پوشش بهتری از برخی از قلیل هموطنان بی‌فرهنگ و متکبر خودمان دارند.
یک هموطن کاشانی
* تقاضا داریم درمان ایثارگران را به بنیاد شهید واگذار کنند و تبصره‌ها را بردارند و ما جانبازان را در پیچ و خم‌های اداری نیندازند. ما توان درگیر شدن با این اداره و آن اداره را نداریم.
4767---0912
* قرص «سیکلو فسفامید» مخصوص بیماران روماتیسمی مدتی است در هیچ یک از داروخانه‌ها پیدا نمی‌شود. ظاهراً این قرص فعلاً وارد نمی‌شود. بیماران خیلی به گرفتاری افتاده‌اند و با مشکلات دسته و پنجه نرم می‌کنند. لطفاً رسیدگی شود.
یک شهروند
* 612 لیتر بنزین  موتورسیکلتم را ذخیره کرده بودم که دولت آن را سوزاند. با این موتورسیکلت کاسبی و کشاورزی می‌کنم تا مخارج زندگی خود را با 2 فرزند تأمین کنم و درآمد دیگری هم ندارم. به دیوان عدالت اداری شکایت کرده‌ام و انتظار دارم این دیوان حقم را بگیرد.
کریم غلامی- لاهیجان
* از افرادی هستم که در ثبت‌نام یارانه‌ها جا مانده‌ام. مادرم تا 22 اسفند 92 سرپرست من بود ولی در مرحله دوم به خاطر ازدواجم همراه با مادرم ثبت‌نام نکردم و با همسرم هم نتوانستم ثبت‌نام کنم. چون قابل پذیرش برای سیستم ثبت‌نام نبود. در حال حاضر مادرم و همسرم یارانه می‌گیرند ولی من که تازه ازدواج کرده‌ام نمی‌توانم یارانه دریافت کنم. از مسئولین امر انتظار رسیدگی دارم.
7537---0911
* با وجود اعلام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر افزایش 25 درصدی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی و تصویب هیئت وزیران متأسفانه 20 درصد افزایش صورت گرفت و 5 درصد باقیمانده هنوز پرداخت نشده است. از مسئولین انتظار اقدام و مساعدت دارم.
3368---0935
* مدتی قبل در دانشگاه علم و صنعت تهران اعلام شد که از تعدادی دانشجو به شرط داشتن معدل بالا برای تحصیلات تکمیلی ثبت‌نام به عمل خواهد آمد با مشاهده این اطلاعیه در آزمون دانشگاه شرکت نکردم ولی فقط چند نفر معدود پذیرش شده‌اند و سر ما بدون کلاه مانده است. به طوری که از آنجا مانده و از اینجا رانده شده‌ایم. بنویسید تکلیف ما چه می‌شود؟
3885---0919
پاسخ روابط عمومی شرکت برق تهران بزرگ
در پاسخ به مطلب مندرج در مورخ 93/3/10 روزنامه با عنوان «خاموشی معابر» در محدوده خیابان سرو، حد فاصل خیابان آیت‌الله میرزای شیرازی تا روبروی بیمارستان محب یاس به آگاهی می‌رساند: خاموشی معابر محدوده مذکور مرتفع و در حال حاضر از روشنایی مطلوب برخوردار می‌باشد.
پاسخ مدیر ارتباطات شرکت بهره‌برداری مترو
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه مورخ 7 خرداد 1393 صفحه 2 با مضمون: اعتراض به فروش اینترنتی کارت اعتباری یکساله به آگاهی می‌رساند: ارائه اطلاعات و مسایل مربوط به صدور و تحویل کارت بلیت‌های اعتباری اعم از مبلغ‌دار و یکساله، مصوبه شورای اسلامی شهر تهران می‌باشد که از سوی کمیته بلیت الکترونیک شهرداری ابلاغ شده است. لذا شرکت بهره‌برداری مترو فقط پذیرنده کارت‌های اعتباری بوده و فرآیند ثبت‌نام متقاضیان بر عهده و در حیطه وظایف این شرکت نمی‌باشد. طبق دستورالعمل جدید، مسافران محترم می‌توانند با مراجعه به سایت (www.tehran.ir، www.eticket.tehran.ir، www.ezpay.ir) پس از ثبت‌نام، نسبت به دریافت کارت انتخابی و مناسب خود اقدام نمایند.