kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۳۳۷۱
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴

ادامه سفرهای رئیس ‌فدراسیون و بی‌برنامگی دوومیدانی‌کاران

دوومیدانی ایران این روزها درگیر حواشی زیادی است و بی‌برنامگی که در فدراسیون وجود دارد ورزشکاران و مربیان را سردرگم و بی‌انگیزه کرده است.

 وضعیت دوومیدانی کشور هر روز بغرنج‌تر می‌شود و اگر تصمیم جدی برای این فدراسیون که ورزش اول المپیک است، گرفته نشود، مشخص نیست چه اتفاقاتی خواهد افتاد.
بعد از مسابقات قهرمانی آسیا در قطر که تیم ملی دوومیدانی نتوانست نتایج قابل قبولی را کسب کند، همه چیز عملا تعطیل شده و به جز احسان حدادی سایر ورزشکاران بدون برنامه به حال خود رها شده‌ و در شهرهای خود روزها را یکی پس از دیگری سپری می‌کنند، اما رئیس‌این فدراسیون که عملکرد ضعیف او جامعه دوومیدانی را به اعتراض وا داشته، در سفر سوئیس به سر می‌برد!
سفرهای متعدد کیهانی در این چهار سال یکی از چالش‌های فدراسیون دومیدانی بوده است. در حالی که ورزشکاران در انتظار بهتر شدن شرایط و داشتن برنامه برای آینده هستند تا در رقابت‌های پیش رو افتخار آفرینی کنند، کیهانی در سوئیس به سر می‌برد. در حالی که دوومیدانی سفری در پیش ندارد، رئیس‌فدراسیون که عضو هیئت اجرایی است، سفر سوئیس را از دست نداده و عازم اروپا شده و همین موضوع اعتراض‌ها را بیشتر کرده است.
روز گذشته بهنام شیری و حسن تفتیان دو ورزشکار شناخته شده دوومیدانی در گفت‌و‌گویی با خبرگزاری فارس نسبت به بی‌برنامه بودن فدراسیون معترض شده بودند.