kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۱۲۹۶
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* افول آمریکا فرا رسیده است و این موضوع را می‌توان از آنجا فهمید که هرگاه آمریکا کشورمان و یا دیگر کشورها همانند کره‌شمالی، ونزوئلا را تهدید می‌کند موجب شکل‌گیری اتحاد و همبستگی بیشتر درونی ملت‌ها می‌شود.
3152---021
* فعالان عرصه اقتصادی می‌گویند که در سال رونق تولید نیاز به حمایت همه‌جانبه دولت دارند. امیدوارم دولتمردان به جای دراز کردن دست تمنا به سوی غربی‌ها، دست دوستی به سوی تولیدکنندگان دراز کنند.
3767---0919
* نارسایی‌های مدیریتی در کشور با مدیرانی از جنس مردم عادی و پایبند به ارزش‌های دینی، اخلاقی و انسانی جبران خواهد شد. فقط باید به انتخاب چنین مدیرانی انقلابی اندیشید.
4610---0902
*  برای رهایی از بسیاری مشکلات، مردم فهیم ما باید از هم‌اکنون به رصد افراد و جریان‌هایی بپردازند که مفید به حال ملت و کشور باشند از قشر مرفه و اشرافی نباشند و حاشیه‌ها و مسائل پیش‌پا افتاده برایشان اصل نباشد اینها را برای مجلس آینده در اسفند ماه انتخاب نمایند.
2274---0921
* فرض کنید در مورد آزادسازی خرمشهر هم مثل برجام هسته‌ای عمل می‌کردیم. نتیجه چه می‌شد؟ در خسارت چنین کاری همین بس که سالیان سال دست ما ایرانیان زیر سنگ دشمن‌ می‌ماند و خرمشهری‌ هم در کار نبود. همین وضعیت الان در هسته‌ای اتفاق افتاده است.
8853---0921
* مدیران اشرافی و حرامخوار بدانند که با آمدن آیت‌الله رئیسی به قوه‌قضائیه دوران بخور و دررو به پایان رسیده است، اقدامات کوتاه مدت  ریاست جدید قوه‌قضائیه موجی از رضایت و خرسندی مردم را به همراه داشته است. از طریق این ستون روزنامه کیهان به کارکنان انقلابی قوه‌قضائیه خدا قوت عرض می‌کنم.
9452---0912
* داماد وزیر دولت مدام می‌گویند رفتار فساد آفرین‌اش ربطی به آقای وزیر ندارد و نمی‌گوید با تکیه بر اعتبار و وجاهت آقای وزیر بوده که این تخلفات کلان را مرتکب شده است.
5717---021
* دستگاه قضا باید آقای آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی را بابت متوقف ساختن پروژه موفق مسکن مهر به دادگاه بکشاند تا هر سخنرانی طلبکارانه‌ای دارد به جای مجامع عمومی در دادگاه ایراد کند.
7345---0912
* مسجد الرسول (ص) واقع در سعادت‌آباد چند باب مغازه دارد که عده‌ای سودجو اقدام به تغییر کاربری مغازه نانوایی به رستوران داده‌اند و قیمت غذاهای این رستوان بالای 100 هزار تومان است و بماند که پخش موسیقی ‌زنده و... هم از برنامه‌های  این رستوران است، بارها اعتراض‌مان را به مسئولین مربوط رسانده‌ایم اما پاسخی ندادند امیدوارم کیهان کمک کند این ناهنجاری‌ از حاشیه مسجد الرسول(ص) پاک شود.
6420---021
* از سال گذشته برای گرفتن جواز ساخت استخر ذخیره آب با حجم 200 متر مکعب اقدام کرده‌ام. در این مدت از تعداد 15 دستگاه اداری نظر موافقت گرفته‌ام به همین تعداد هم دستگاه‌های دیگر باید نظر بدهند. با این سنگ‌اندازی‌ها و کاغذبازی‌ها چگونه می‌توان به تولید در کشور رونق داد؟
6807---0913
* یکی از دلایل و بسترهای زمینه‌ساز فسادهای مالی و فرارهای مالیاتی در کشور نبود بانک اطلاعاتی دقیق و به روز از ثروت‌های منقول و غیرمنقول شهروندان است و تا مسئولان برای ایجاد چنین سامانه‌ای اراده نداشته باشند و پای کار نیایند زمینه مفاسد اقتصادی وجود خواهد داشت.
3673---0910
* معلمان آموزش و پرورش مجاز نیستند بیش از یک بار ارتقای مدرک تحصیلی داشته باشند. این مسئله موجب رکود علمی در معلمان شده و اثر سوء آن متوجه دانش‌آموزان خواهد بود.جالب اینکه اگر معلمی با هزینه شخصی خود ادامه تحصیل بدهد وزارت مربوطه مدرک جدید ایشان را به رسمیت نمی‌شناسد و اعمال حقوقی نمی‌کند.
9876---0913
* 4 سال است که کمک معیشت ایثارگران روی 600 هزار تومان ثابت مانده است. درحالی که قانون می‌گوید باید به اندازه حداقل حقوق یک کارگر پرداخت شود. با توجه به تورم بیشتر از 50 درصدی، گرانی، بیکاری و... از سران سه قوه درخواست می‌شود مشکل این قشر مظلوم و حامی انقلاب را مرتفع نمایند.
رجبی
* ساکن روستایی در مرزن‌آباد مازندران هستم، اداره گاز، سازمان آب و فاضلاب و اداره برق منطقه به ساکنین گفته است برای لوله‌کشی آب و گاز و نصب تیر چراغ برق اهالی باید هزینه آن را بپردازند و خرید لوله مورد نیاز بر عهده اهالی است زیرا ادارات مزبور هیچ وسیله‌ای برای خدمات‌دهی ندارند!
2840---021
* در منطقه 19به ویژه در محلات پر‌جمعیت مثل شهرک شریعتی، شکوفه، نعمت‌آباد، خانی‌آباد نو و... بیمارستان مجهزی وجود ندارد. زمین‌های خالی اطراف نیز به استراحتگاه سالمندان و فضای سبز و زمین فوتبال بچه‌ها اختصاصی می‌یابد از وزیر بهداشت درخواست می‌شود تدبیری در این راستا داشته باشند تا بیماران حاد در حین اعزام به مراکز درمانی فوت نکنند.
8132---0936
* از شهرداری شهرستان ایذه درخواست می‌شود نسبت به تعمیر و روکش آسفالت خیابان‌های این شهرستان اقدام نمایند. برخی چاله‌های ایجاد شده واقعا آسیب‌رساننده به خودروی مردمند و اعصاب مردم را خرد می‌کنند!
4575---0916