kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۱۰۵۶
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
یک مقام مسئول خبر داد

فرصت یک ماهه به متقاضیان مسکن مهرپرديس

مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس از تمدید یک ماهه به متقاضیانی که آورده خود را تکمیل نکرده‌اند خبر داد.




به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی اصغر جاودان‌فر از تمدید یک ماهه به متقاضیانی که آورده خود را تکمیل نکرده‌اند خبر داد و گفت: تا پایان اردیبهشت ۵۰ درصد متقاضیان بدهکار اقدام به تکمیل آورده خود کرده اند.
وی افزود: پروژه ملي مسكن مهر پرديس به‌عنوان يكي از بزرگترين پروژه هاي عمراني و مسكوني در حال ساخت كشور به مراحل پاياني خود نزديك شده است و دغدغه شركت عمران در حال حاضر تسريع و تكميل اين واحد ها است.
مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس با بیان اینکه تا پایان اردیبهشت ٥٠ درصد از متقاضيان تاكنون نسبت به تكميل وجه خود اقدام كرده اند گفت: شركت عمران جهت رفاه حال متقاضيان مهلت تقسيط آورده را كه پيش از اين تا پايان ارديبهشت بود، تا پايان خرداد تمديد كرد و لذا متقاضيان محترم جهت جلوگيري از تضييع حقوق ساير مالكان در مهلت مقرر نسبت به تكميل آورده خود اقدام كنند چرا که دیگر این مهلت تمدید نخواهد شد.
جاودان فر ادامه داد: از مالكاني كه انتخاب واحدشان انجام شد و تاكنون آورده نهايي خود را تكميل نكرده اند و از تسهيلات ويژه شركت عمران در خصوص تقسيط آورده بهره‌مند نشده‌اند درخواست داريم تا هر چه سريع تر نسبت به تسويه حساب خود اقدام کنند که در غیر این‌صورت و تا پایان مهلت مقرر، شركت عمران برابر ضوابط نسبت به ‌جابه‌جايي اين دسته از متقاضيان اقدام خواهد كرد.