kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۰۶۵۳
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲

اخبار کوتاه از فوتبال



زمان آغاز نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر
 مشخص شد
فریبرز محمودزاده مدیر واحد نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران در فصل پیش روی گفت: زمان نقل و انتقالات تابستانی برای فصل ۹۹-۹۸ برای تیم‌های لیگ برتری و لیگ دسته اولی از تاریخ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ آغاز می‌شود و به مدت ۸۴ روز (طبق قوانین آئین‌نامه‌ای فیفا) ادامه خواهد داشت و روز ۶ شهریور نقل و انتقالات به پایان می‌رسد. در واقع نقل و انتقالات با شروع فصل مسابقاتی به پایان نمی‌رسد و باشگاه‌ها می‌توانند با شروع مسابقات نیز در صورت استفاده از بازیکنی با توافق از یکدیگر جدا شوند. مسابقات از اواسط مرداد ماه آغاز می‌شود. وی با‌اشاره به بازدید نمایندگان فیفا از سازمان لیگ و جلسه‌ای که با آنها داشت عنوان کرد: به مسئولان فیفا اعلام کردیم که نقل و انتقالات در فوتبال ایران نیز با سیستم آنلاین انجام می‌شود و باشگاه‌ها حتی می‌توانند در روزهای تعطیل هم به ثبت قرارداد بازیکنان خود اقدام کنند که این سیستم آنلاین مورد توجه و تقدیر مسئولان فیفا هم قرار گرفت.
۵۰ درصد ظرفیت نقش جهان
به پرسپولیسی‌ها اختصاص یافت
کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد: با توجه به آئین نامه مسابقات جام حذفی به علت اینکه مسابقات به صورت تک حذفی برگزار می‌گردد و ظرفیت ورزشگاه به صورت مساوی در اختیار تماشاگران تیم‌های میهمان و میزبان قرار می‌گیرد، ولی درآمد حاصل از بلیت فروشی متعلق به تیم میزبان است. دیدار نیمه نهایی جام حذفی بین دو تیم سپاهان و پرسپولیس روز چهارشنبه ۸ خرداد ساعت ۲۱ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.
سرمربی فصل بعد استقلال خارجی است
پرویز مظلومی سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که سرمربی فصل آینده استقلال چه زمانی معرفی خواهد شد و آیا مربی بعدی ایرانی است یا خارجی؟ تصریح کرد: گزینه اصلی استقلال برای سرمربیگری فصل بعد یک مربی خارجی است. در جلساتی که با اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه داشتیم ۵ مربی خارجی مدنظر هستند که مطمئناً از میان آنها یکی انتخاب خواهد شد.
برگزاری دیدار ذوب آهن و النصرعربستان
 زیرذره بین AFC
با توجه به حاشیه‌های بوجود آمده توسط تعدادی تماشاگرنما در مسابقه ذوب آهن اصفهان و الزوراء عراق ، AFC جهت نظارت خود بر نحوه برگزاری و دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و النصر عربستان ، افسر امنیتی به عراق اعزام می‌کند. این افسر امنیتی که اهل کشور سوریه است امروز یکشنبه وارد بغداد و سپس کربلا خواهد شد. نمایندگان باشگاه ذوب آهن و عوامل اجرایی مسابقه امروز عصر وارد نجف و سپس کربلا می‌شوند.