kayhan.ir

کد خبر: ۱۶۰۰۳۳
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴

دستگیری 5 نفر از ربایندگان «باران شیخی»

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: پنج نفر از ربایندگان «باران شیخی» با همکاری نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و امنیتی این استان و سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.



به گزارش ایرنا، سرتیپ «کیومرث عزیزی» در جمع خبرنگاران افزود: این افراد بدون اینکه کوچکترین باجی توسط پلیس به آدم‌رباها داده شود با مجموعه کارها و تلاش پلیس، قوه قضائیه و دستگاه امنیتی استان مرکزی و سیستان و بلوچستان دستگیر و باران شیخی در سلامت کامل به آغوش خانواده بازگشت.
وی ادامه داد: چهار نفر از همدستان رباینده باران شیخی سه‌شنبه پیش از کشف مخفیگاه آنان به دلیل جرایم دیگر دستگیر شدند و رباینده این کودک زیر پایش و رصد ماموران بود.
فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: ربایندگان باران شیخی با توجه به اینکه جرایم مهم‌تری نسبت به این جرم داشتند تعدادی از آنان اکنون در اختیار دستگاه قضایی سیستان و بلوچستان قرار داشته و پس از انجام فرآیند تحقیقاتی و اطلاعاتی در اختیار نیروی انتظامی استان مرکزی قرار می‌گیرند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اراک نیز در این نشست گفت: باران شیخی با همکاری و همراهی پلیس، قوه قضائیه و دستگاه‌های امنیتی استان مرکزی و سیستان و بلوچستان آزاد شد و به آغوش خانواده خود بازگشت.
«عباس قاسمی» افزود: پرونده ربایندگان باران شیخی به سرعت و در نخستین فرصت به دور از بحث‌های احساسی و به صورت علمی و قانونی و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد و دستگاه قضا ربایندگان را به مجازات اعمال خود می‌رساند.
«باران شیخی» دانش‌آموز هشت ساله کلاس دوم روز شنبه 24 فروردین ماه جاری بعد از خروج از خانه در شهرک مهاجران شازند از توابع استان مرکزی در راه مدرسه ناپدید شد.