kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۸۸۵۷
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

 * اگر بنا باشد ایران نفت صادر نکند نباید هیچ کشوری مثل آل‌سعود و امارات و... هم از خلیج‌فارس و دریای سرخ نفت صادر کنند. شیطان بزرگ هم نباید در خلیج‌فارس بماند فاتحه برجام هم باید برای همیشه خوانده شود و غنی‌سازی به اندازه نیاز و برنامه‌های پیش‌بینی شده کشور از سرگرفته شود.
2805---0916
* اگر آمریکای جهانخوار تهدید تحریمی خود را عملی کرد، ایران اسلامی نیز باید شعار نفت برای همه یا هیچ‌کس را در اسرع وقت در خلیج‌فارس و دیگر آب‌راه‌های منطقه عملی سازد تا آمریکا این شیطان بزرگ بداند با دم شیر نباید بازی کرد!
دولابی
* مگر آمریکا با فشار خود ندانسته به این دولتمردان بی‌توجه به مصالح و منافع ملی بباوراند که خام فروشی نفت افتخار نیست و باید به دنبال گسترش پالایشگاه‌ها و تولید فرآورده‌های نفتی بود.
0761---0913
* گستاخی و پررویی وزیر خارجه آمریکا علیه ایران نتیجه انفعال دولت و دیپلماسی التماسی دولتمردان است. باید هر گستاخی دشمن را با قدرت تمام جواب داد. بیان مواضع انقلابی باید از زبان آقای رئیس‌جمهور شروع شود و سپس تعمیم پیدا کند.
8902----0914
* ریاست محترم قوه قضائیه! انتصاب حضرتعالی به ریاست این دستگاه، یک آزمون بزرگ برای جریان انقلابی در کشور است. قرار بود انقلاب اسلامی تمدن نوین اسلامی را بنا نهد. ولی از زمان دولت سازندگی، ذوب شدن در تمدن منحط غربی آغاز شد و همچنان ادامه دارد و اشرافی‌گری افسار‌گسیخته کنونی یکی از نشانه‌های آن است. امید است با توکل به خداوند و با قاطعیت در مسیر تحقق این خواسته شهدا، انقلاب  و ملت و مقام ولایت قدم‌های موثری بردارید.
طباطبايی ـ قم
* رئیس‌جمهور و وزیر امورخارجه کشورمان ابتدا گفتند که برجام و قطعنامه 2231 توانستند قطعنامه‌های تحریمی شورای امنیت سازمان ملل را برای اولین بار لغو کنند و تحریم‌های یکجانبه آمریکا دیگر مشکلی ندارد! پس‌ از مدتی اظهار کردند که برجام برای رفع تحریم‌ها نبود! ولی امروز همه مشکلات کشور را  به تحریم گره ‌می‌زنند؟! اگر چنین است  حضرات تداوم پایبندی خود را به پایبندی همه طرف‌های مقابل در برجام مشروط سازند.
3104---0912
* بر‌جامی که حتی نتوانست مشکل عدم دسترسی ایران به کمک‌های بشردوستانه غربی‌ها را حل بکند، بود و نبود آن چه توفیری به حال کشور دارد.
4713---0912
* کسانی که امضای کری را تضمین می‌دانستند امروز در برابر عربده‌های بد سیرتان خبیث کاخ سیاه چه پاسخی به ملت و شهدا دارند؟
2696---0912
* با تبریک به فرمانده جدید سپاه پاسداران آرزو می‌کنیم در اجرای منویات رهبری موفق باشند و با استعانت از خداوند و شهدا کارها را جلو ببرند و دشمنان را مأیوس سازند.
3119---0914
* سفر عمران خان نخست وزیر پاکستان به کشورمان امیدوار‌کننده است و می‌توان برای امنیت بخشیدن به نوار مرزی با این کشور برنامه‌ریزی کرد.
2757---0913
* روزنامه‌های آفتاب یزد و شرق مگر در ایران چاپ نمی‌شوند. پس چرا تیترهای آنان در جهت اهداف دشمنان است.
5364---0912
* اگر قرار باشد دولت با هر مشکلی که در کشور به وجود می‌آید به صندوق ذخیره ارزی دست درازی بکند این کار از هر دولت و مسئولی بر‌می‌آید. دیگر چه نیازی به تدبیر و مدیریت بحران بود؟
3567---0914
* بیمار خاص و بازنشسته تامین اجتماعی هستم ولی حاضرم هر ماه یک روز حقوقم را به سیل زدگان بدهم و دولت هم از مردم به طرق مختلف کمک بگیرد ولی از صندوق ذخیره برداشت نکند چرا که این صندوق ذخیره آیندگان است.
ملکی‌- تهران
* در تیرماه سال 97 برای خرید یک دستگاه خودرو پژو 206 با موعد تحویل آذرماه همان سال اقدام کردم. با گذشت بیش از ده ماه از موعد تحویل هنوز خبری نیست . متاسفانه به جای عذر‌خواهی بابت خلف وعده‌های صورت گرفته جواب سربالا می‌دهند.
8715---0912
* از دولت درخواست می‌شود اگر نسبت به تورم حقوق‌ها را افزایش نمی‌دهند حداقل مصوبه مجلس را اجرا کند تا مردم بتوانند با حداقل‌ها بسازند و گرهی از مشکلات خود را باز کنند. راستی بودجه همسان‌سازی چه شد؟
2805---0916
* فرزندم بیماری قلبی دارد‌. موسسه خیریه (....) مدارک بیماری فرزندم را از ما گرفت که تحت حمایت قرار بدهند بعد از مدتی بهانه آوردند که بیماری فرزندم مادر‌زادی است ونمی‌توانند کمک کنند. با این حال مدارک ما را بر‌نمی‌گردانند آیا جز این است که با این مدارک دنبال کاسبی هستند؟
9136---0915
کیهان: نام موسسه خیریه مورد نظر در دفتر روزنامه محفوظ است.
* از مسئولان امر درخواست می‌شود نسبت به فعال نمودن دوجایگاه گاز سی‌ان‌جی غرب تهران که از تاریخ 97/12/27 تعطیل شده است اهتمام ورزند. (جایگاه اول بزرگراه شهید آبشناسان‌- جایگاه ایران پارس)(جایگاه دوم آزادی‌- بالای ترمینال غرب).علت امر را بدهی اعلام کرده‌اند. آیا برخورد با یک تخلف باید به سرگردانی مردم و مراجعین منجر شود؟
عزیزی
* آقای لاریجانی! خاطرتان هست که یکی از وعده‌های انتخاباتی شما به مردم قم جمع‌آوری ریل آهن متروکه و مزاحم از سطح شهر بود؟ حال که آخر ماه‌های نمایندگی را سپری می‌کنید این وعده شما هنوز محقق نشده است.چرا؟!
ابوالقاسمی
* مصرف چای خارجی بلایی است که مدیران و آحاد جامعه به آن دچار شدند! از عوامل مهم بحران اقتصادی و اجتماعی همین است که ذائقه ما مشتاق اجناس خارجی شده است! همین چای شمال کشور ما را که در انبارها باقی مانده را خارجی‌ها می‌خرند و با معطرسازی به عنوان چای خارجی به بسیاری از کشورها قالب می‌کنند؟! مصرف چای ایرانی، کمک به سلامتی بدن و اقتصاد کشور است عکس چای خارجی‌ها که مضر برای بدن انسانهاست.
0289---0918
* در بسیاری از خودپردازهای سطح شهر تهران پنج هزار تومانی عرضه نمی‌شود. مسئولان امر این مشکل را مرتفع کنند.
1003---0912
* آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر تهران نیاز به مرمت یا تعویض دارد امیدوارم شورای شهر پایتخت به همراه شهرداری همانطور که جلسه برای تغییر نام خیابان‌ها برگزار می‌کنند جلسه‌ای هم برای وظیفه واقعی‌شان مثل ترمیم دست‌اندازها و چاله‌های وسط خیابان‌ها و اتوبان‌ها بگذارند.
2275---0905
* بانک ملت شهر کرمانشاه بابت آخرین قسط که از تاریخ وصول آن چهار سال می‌گذشت بنده را 230 هزار تومان جریمه کرد و مانع واریز حقوق ضامن بنده شد کاش مسئولین بانکی نسبت به بازگشت پول تسهیلات به بانک‌ها با همه شهروندان، چنین برخورد می‌کردند.
3580---0912