kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۸۳۲۲
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹

اخبار کوتاه از فوتبال



درخواست دایی
برای ورود نهادهای اطلاعاتی و قضایی به فوتبال
سرمربی سایپا با‌اشاره به برخی ناهنجاری‌ها در فوتبال ایران از نهادهای اطلاعاتی و قضایی خواست که به فوتبال ورود کنند.
علی دایی سرمربی سایپا در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر سپاهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر گفت: یک بازی حساس برابر سپاهان داریم. این تیم یکی از بهترین تیم‌های شهرستانی بوده و کادر فنی خیلی خوبی که دارد و با بازیکنانی که دارد یکی از مدعیان قهرمانی است. بازی با این تیم سخت خواهد بود. ما بازی رفت را در اصفهان بسیار بد باختیم و تمام تلاش ما این است که فردا با ارائه یک بازی خوب، نتیجه بازی رفت را جبران کنیم.
او ادامه داد: ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم یک بازی خوب انجام دهیم و به دنبال سه امتیاز این مسابقه هستیم. در این راه هر کاری از دستمان بربیاید انجام می‌دهیم.دایی افزود: من تقاضا دارم که کمیته اخلاق و قوه قضائیه، وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه به ورزش ما ورود کند و از من هم شروع کنند که پول‌هایی که به حساب من و نزدیکان من ریخته می‌شود از کجا ریخته می‌شود. ما از چیزی نمی‌ترسیم. بیایند از من شروع کنند و بعد سراغ مسائل دیگر بروند. برگردند به سال ۸۹ و ماجرای میلیاردی شرکت پیشکسوتان و بحث روغن نباتی را رسیدگی کنند که چه اتفاقاتی در آن دوره افتاده است. مبحث بلیت‌فروشی و تبلیغات محیطی را بررسی کنند. متأسفانه بعد بازی‌ها در موقعش که نیست سؤالاتی را می‌کنید که فوتبال ما را به حاشیه می‌برید. این ما را از اصل فوتبال دور می‌کند. من از خدایم است که این ارگان‌ها وارد شوند و کثیف‌کاری‌ها را از فوتبال دور کنند.
انتخاب جانشین کفاشیان در سازمان لیگ فوتسال
رئیس‌جدید سازمان لیگ فوتسال انتخاب شده و به زودی از سوی فدراسیون فوتبال معرفی خواهد شد.
علی کفاشیان نایب‌رئیس‌اول فدراسیون فوتبال بعد از اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان ابتدا از ریاست کمیته فوتسال و سپس از ریاست سازمان لیگ فوتسال کناره‌گیری کرد.طبق اساسنامه سازمان لیگ فوتسال، انتخاب رئیس‌این سازمان بر عهده رئیس‌فدراسیون فوتبال است. مهدی تاج هم در روزهای گذشته مذاکراتی برای انتخاب جانشین کفاشیان داشته و به گزینه مدنظرش هم رسیده است. داود پرهیزکار سرپرست کمیته فوتسال در این خصوص گفت: رئیس‌سازمان لیگ مشخص شده است و فکر می‌کنم حداکثر تا پایان این هفته معرفی شود.از محمدحسن انصاریفرد رئیس‌فعلی کمیته فنی و توسعه فوتسال به عنوان یکی از گزینه‌های ریاست سازمان لیگ فوتسال یاد می‌شود. پرهیزکار در این باره تصریح کرد: از اینکه چه کسی رئیس‌سازمان لیگ می‌شود بی‌اطلاعم ولی هدف کسی که انتخاب می‌شود، خدمت به فوتسال است و باید برای این رشته وقت و انرژی بگذارد.