kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۸۰۴۷
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶

اخبار کوتاه از فوتبال



برانکو: همه می‌خواهند قهرمان ایران را پایین بکشند
سرمربی پرسپولیس می‌گوید نتایج دیدارهای آینده این تیم نامعلوم است و همه می‌خواهند قهرمان ایران را پایین بکشند. تیم پرسپولیس در آخرین دیدار از هفته بیست و پنجم لیگ برتر موفق شد در دیداری پرگل، جذاب و نزدیک تیم سایپا را با نتیجه 3 بر2 شکست دهد و اختلاف امتیازات خود را با سایر تیم‌های مدعی بیشتر کند.برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم پرسپولیس در حاشیه تمرین دیروز این تیم اظهار کرد: بابت برد مقابل سایپا خیلی خوشحال هستم. نتایج الان برای ما خوب شده و به درد ما خورد. ما در این بازی حساس از نتایج دیگر استفاده کردیم ولی هنوز با قهرمانی دور هستیم و ۵ بازی و ۱۵ امتیاز باقی مانده است. نتایج هر بازی برای ما نامعلوم است چون همه دوست دارند قهرمان کشور را پایین بکشند. حتی دیدید که ذوب‌آهن مقابل پیکان بدون پنج، شش بازیکن اصلی‌اش به میدان رفت. قبل از بازی دربی هم گفتم که هدف‌مان پیروزی در همه بازی‌ها تا آخر فصل است. او افزود: بازیکنان در لحظاتی از بازی فوق‌العاده بودند اما به جای اینکه با یکی دو گل بیش‌تر و با آرامش بازی را تمام کنیم، اجازه دادیم حریف به بازی برگردد و بازی تا آخرین دقایق نامعلوم باشد. از طرفی هم خوشحالم و از هواداران‌مان راضی هستم. خوشحالم که از همان دقایق اول که گل خوردیم، ما را تشویق کردند و آنها بودند که ما را به سمت پیروزی هل دادند. آنها یک بار دیگر نشان دادند که بهترین هوادار هستند.سرمربی پرسپولیس درباره تقابل با ذوب‌آهن و علی منصوریان بیان کرد: از زمانی که من در پرسپولیس هستم، نتوانستیم ذوب‌آهن را در اصفهان شکست دهیم و بازی سختی داریم. نتایج ذوب‌آهن نشان می‌دهد که چه عملکرد خوبی در نیم فصل دوم کسب کردند. آنها نتایج عالی در لیگ برتر و عالی‌تر در لیگ قهرمانان آسیا به‌دست آوردند. طبیعی است آنها مقابل ما خوشحال باشند.
واکنش عرب به صحبت‌های کاشانی
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به صحبت‌های روز شنبه عضو هیئت مدیره این باشگاه واکنش نشان داد. ایرج عرب درباره صحبت‌های اخیر جعفر کاشانی اظهار کرد: باشگاه در مسیر موفقیت حرکت می‌کند و در این شرایط نیاز به آرامش بیش‌تری دارد. ما معتقدیم همه اجزای باشگاه در کنار یکدیگر باعث موفقیت مجموعه شده‌اند.وی افزود: یک نفر به نام آقای برانکو که کار مربیگری را به نحو احسن انجام می‌دهد و در کنار او بازیکنان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند که تیم پیش برود. از طرف دیگر کادر مدیریتی باشگاه اعم از هیئت مدیره و کارکنان باشگاه شبانه‌روزی تلاش می‌کنند تا هر آنچه که برای موفقیت تیم نیاز هست را فراهم کنند. پس بنابراین اجزا در کنار هم نقش مؤثری در موفقیت تیم دارند. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره مطالبات برانکو ایوانکوویچ هم گفت: امروز(دیروز) جلسه‌ای در این زمینه داشتیم و در صدد هستیم هرچه زودتر این مشکل را نیز حل کنیم.
مرزبان از هدایت نفت مسجدسلیمان برکنار شد
مسئولان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان علیرضا مرزبان را از هدایت این تیم برکنار کردند. تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که یکی از تیم‌های راه یافته به هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بود، برای بقا در این رده تلاش زیادی انجام داده است اما در فاصله پنج هفته مانده به پایان این مسابقات، یکی از گزینه‌های سقوط است.علیرضا مرزبان که از میانه‌های راه هدایت این تیم را برعهده گرفت نتوانست انتظارات مسئولان را برآورده کند و دیروز از سوی مدیرعامل باشگاه برکنار شد. هنوز مشخص نیست چه کسی جانشین مرزبان در تیم نفت خواهد شد. گفته می‌شود مدیران این باشگاه مذاکرات خود برای انتخاب سرمربی جدید را آغاز کردند و در همین راستا هم به توافقات اولیه با فیروز کریمی رسیدند.تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با ۱۹ امتیاز در رده چهاردهم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار دارد و یکی از سه تیمی است که گزینه سقوط به لیگ دسته اول هستند.