kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۷۹۵۶
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴

اخبار کوتاه از فوتبال



  دیدگاه مثبت هیئت مدیره استقلال به شفر
رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: در نشست هیئت مدیره صحبت‌های خوبی با سایر اعضا انجام دادیم و نتایج خوبی به دست آمده و دیدگاه همه عزیزان نسبت به شفر مثبت است. احمد سعادتمند با اشاره به این موضوع که نقل قولی از وی مبنی بر باقی ماندن شفر در استقلال برای فصل آینده منتشر شده و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: صحبتی که من انجام دادم این بود که با پیروزی مقابل الهلال و سپاهان، استقلال دوباره خود را مدعی کرده و من هم اشاره کردم که در نشست هیئت مدیره صحبت‌های خوبی با سایر اعضا انجام دادیم و نتایج خوبی به دست آمده و دیدگاه همه عزیزان نسبت به شفر مثبت است. وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: ما سه بازی در آسیا داریم و پنج بازی در لیگ ایران و قدم به قدم جلو می‌رویم و همه این بازی‌ها در تصمیمات فصل آینده استقلال تأثیرگذار است. سعادتمند در خصوص درخواست شفر برای تمدید قرارداد بازیکنان از حالا اضافه کرد: به اعتقاد من حرف شفر درست بوده و ما باید از حالا برای تمدید قراردادها اقدام کنیم. وقتی بازیکنی مثل پاتوسی وقتی این همه اثرگذار است چرا نباید از حالا برای ماندنش اقدام کرد. معتقدم گل علی کریمی که آقای زاهدی‌فر آن را مردود اعلام کرد، درست بود و اتفاقا آن گل هم با پاس پاتوسی به ثمر رسید. هر باشگاهی که این بازیکن را داشته باشد، علاقمند به تمدید قراردادش است و ما هم تمایل داریم قرارداد وی تمدید شود. وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اولویت ما موفقیت در لیگ برتر و آسیاست و یکی از مباحث مهمی که در هیئت مدیره مطرح شده، گرفتن سهمیه برای سال آینده است، ضمن آن‌که نیم نگاهی به قهرمانی داریم و معتقدم رقبای ما در بالای جدول کار سختی در بازی‌های آینده دارند.
سرمربی تراکتورسازی خبر از اخراج بازیکنش نداشت!
محسن فروزان، دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی نمی‌تواند در تمرینات تیمش حضور یابد.
یکی از عجیب‌ترین اتفاقات هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در رشت رقم خورد، جایی که تراکتورسازی مدعی قهرمانی با نتیجه سه بر یک مقابل سپیدرود رشت شکست خورد. اشتباهات محسن فروزان روی دو گل خورده باعث هجمه زیادی علیه دروازه‌بان تراکتورسازی شد. محمدرضا زنوزی مالک باشگاه نیز در تصمیمی عجیب و سریع، فروزان را کنار گذاشت، آن هم در شرایطی که جرج لیکنز سرمربی بلژیکی تراکتورسازی از این تصمیم خبر نداشت. پس از بازی نیز، یکی از هواداران تراکتورسازی در فرودگاه سردار جنگل رشت به فروزان حمله کرده و به او اتهام می‌زند که به دلیل حضور در سایت‌های شرط‌بندی این گل‌ها را خورده است. در صفحات مجازی نیز، هواداران تراکتورسازی حملات شدیدی به دروازه‌بان تیم‌شان و حتی همسر او کردند.
زمانی که اعضای تراکتورسازی به فرودگاه تبریز می‌رسند، شماری از هواداران خشمگین این تیم منتظر فروزان بودند، اما دروازه‌بان تراکتورسازی از راه دیگری از فرودگاه خارج شده و به منزلش می‌رود. هر چه هست اینکه دروازه‌بان تراکتورسازی پس از پشت سر گذاشتن یک روز جهمنی تا زمان مشخص شدن وضعیتش و حضور در کمیته انضباطی، نمی‌تواند در تمرینات تیمش شرکت کند و فعلاً خانه‌نشین شده است. باید دید در نهایت سرنوشت فروزان چه خواهد شد.
اما در این میان تصمیم زنوزی برای کنار گذاشته شدن دروازه‌بان تیمش به اندازه نمایش فروزان آماتور بود. یک تصمیم احساسی برای راضی نگه داشتن هواداران تراکتورسازی و اینکه بخواهد همچنان مرد محبوب تبریزی‌ها باشد آن هم در شرایطی که اعضای تیم پس از بازی هنوز به هتل محل اقامت خود در رشت نرسیده بودند و داخل اتوبوس بودند!
به گزارش تسنیم زنوزی پیش از این نشان داده بود که چون مالک باشگاه است و هزینه می‌کند پس باید در تمام موارد نظر بدهد و حتی می‌تواند وزیر ورزش و رئیس فدراسیون را هم زیر سؤال ببرد. او پس از بازی با سپیدرود به دلیل آنچه که اشتباهات داوری خوانده، علیه وزیر ورزش موضع‌گیری کرد و حرف از مهندسی شدن نتایج به میان آورد!
تراکتورسازی این روزها مدیرعامل ندارد و با سرپرست اداره می‌شود. البته که نیازی هم به مدیرعامل ندارد، این باشگاه نه مدیرعامل می‌خواهد، نه سرپرست، نه هیئت مدیره و نه سرمربی؛ زنوزی همه این کارها را همزمان انجام می‌دهد!