kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۷۹۵۲
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳

بلاتکلیفی دو معاونت وزارت ورزش چه زمانی به پایان می‌رسد؟

بعد از گذشت چندین ماه از رفتن فریبا محمدیان و امیررضا خادم، هنوز تکلیف 2 معاونت در وزارت ورزش مشخص نشده است.

از آذرماه سال گذشته بود که قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها در دستگاه‌های اجرایی، فدراسیون‌های ورزشی و البته وزارت ورزش اجرایی شد. با اجرای این قانون فریبا محمدیان معاون امور بانوان وزارت ورزش رفتنی شد و زهرا موسوی به عنوان سرپرست امور کار را در دست گرفت. البته محمدیان 24 ساعت بعد از ابلاغ حکمش مبنی بر ممنوعیت فعالیت، در وزارت ورزش حاضر شد و این حضور همچنان بعد از گذشت چندین ماه ادامه دارد.
بعد از گذشت بیش از 4 ماه از سرپرستی زهرا موسوی در پست معاونت امور بانوان وزارت ورزش، این وزارتخانه هنوز تکلیف این معاونت را مشخص نکرده و مشخص نیست بالاخره نامه بازگشت به کار محمدیان صادر شده یا خیر؟ اگر نامه بازگشت به کار محمدیان صادر شده چرا وزارت ورزش چیزی در این باره اعلام نکرده، اگر مجوزی صادر نشده چرا وزیر ورزش تکلیف را مشخص نمی‌کند؟
معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش از دیگر معاونت‌های بلاتکلیف است. امیررضا خادم به طور رسمی 11 اسفند ماه سال گذشته از وزارت ورزش رفت تا برای ریاست فدراسیون کشتی ثبت‌نام کند. با رفتن امیررضا خادم از وزارت ورزش شایعاتی مبنی بر حضور سیدهادی حسینی به گوش می‌رسید اما بعد از گذشت حدود یک ماه و نیم هنوز جایگزین این کشتی‌گیر سابق در معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌ها در وزارتخانه مشخص نشده است.
با توجه به اهمیت این دو معاونت انتظار می‌رود وزیر ورزش هرچه سریعتر به این بلاتکلیفی پایان دهد و دو معاون جدید را برای این معاونت‌ها انتخاب و معرفی کند.