kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۷۸۹۴
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴

خواندنی از ورزش ایران



* احسان حدادی در مسابقات بین‌المللی آمریکا بامداد امروز توانست با رکورد ۶۷ متر و ۱۹ سانتیمتر به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. حدادی با این رکورد نخستین دو میدانی کار ایران است که توانست سهمیه مسابقات جهانی ۲۰۱۹ قطر را کسب کند. همچنین احسان حدادی با رکوردی که به ثبت رساند، به رده دوم برترین پرتاب‌گران دیسک دنیا صعود کرد. مسابقات جهانی قطر تابستان امسال در شهر دوحه برگزار می‌شود. رقابت‌های دو میدانی قهرمانی آسیا نیز از اول اردیبهشت‌ماه در همین شهر برگزار خواهد شد.
* اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با شهردار تهران دیدار کرده و در مورد همکاری‌های طرفین و حمایت از جامعه ورزش کشور بحث و گفتگو کردند. این دیدار که با حضور سیدرضا صالحی امیری به همراه اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک و پیروز حناچی شهردار تهران برگزار شد، در خصوص تعامل و همکاری متقابل در زمینه توسعه و کمک به ورزش، بحث و تبادل نظر شد.
* جلسه کمیته اجرایی شورای آسیا روز ۳ اردیبهشت ماه سال ۹۸ همزمان با رقابت‌های کشتی بزرگسالان قهرمانی آسیا، در شهر «شیء آن» کشور چین برگزار می‌شود. دولت تورلیخانوف رئیس‌شورای کشتی آسیا از حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون و دبیرکل شورای کشتی آسیا برای حضور در این جلسه دعوت کرده و وی در این جلسه حضور خواهد داشت.