kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۵۲۵۹
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴

انهدام باند قاچاق با 1/626 تن مواد افیونی

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند قاچاق و کشف یک هزار و 626 کیلو گرم مواد افیونی در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان «سیب و سوران» خبر داد.

 
  سرویس شهرستانها:

سرتیپ محمد قنبری، گفت: ماموران انتظامی شهرستان «سیب و سوران «با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان «سراوان»یک باند قاچاق مواد مخدر که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو قصد جابه جایی محموله سنگین مواد افیونی را از مناطق مرزی به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند.
وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیب و سوران در قالب چند تیم پوششی و رصد مستمر منطقه، سرانجام ظهر روز جمعه مسير تردد قاچاقچيان را شناسایی و با اجراي کمين در مسير عبور آنها، خودرو وانت حامل مواد مخدر را شناسایی و در يک درگيري مسلحانه آن را متوقف کردند.
قنبری تصریح کرد: در اين درگيري مسلحانه تکاوران پلیس که ساعتي به طول انجاميد دو نفر از سوداگران مرگ دستگیر و در بازرسی از خودرو وانت، 938 کیلو و 35 گرم تریاک، 229 کیلو و 350 گرم هروئین، 458 کیلو و 905 گرم حشیش، یک قبضه سلاح‌گرینف به همراه 10 فشنگ جنگی، یک قبضه کلاش به همراه یک تیغه خشاب حاوی ۱۴فشنگ جنگی و یک قبضه کلت کمری به همراه پنج فشنگ جنگی کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در ادامه این عملیات جان‌برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر یک دستگاه پژو 405 را که به عنوان راه پاک کن محموله مواد را هدایت می‌کرد را در همان محدوده توقیف کردند.