kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۵۱۶۳
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸

اخبار کوتاه از فوتبال



  جلالی: با این هواداران چاره‌ای جز برد نداریم
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: تماشاگران ما آنقدر خوب هستند که با وجود آنها چاره‌ای جز پیروزی نداریم. مجید جلالی در نشست خبری بعد از دیدار با فولاد خوزستان گفت:واقعا دوست دارم قبل از هر چیز از هوادارانمان که یک استادیوم کم نظیر ساختند تشکر کنم. آنها آنقدر خوب هستند که ما چاره‌ای جز بردن نداریم. من این برد را برای هوادارانمان می‌دانم و خوب است که از بازیکنانم تشکر و قدردانی کنم چون آنها فداکاری کردند.وی افزود: ما کار بزرگی کردیم و می‌دانید که فولاد از زمان حضور قطبی عالی کار کرد و از 4 بازی ۱۰ امتیاز گرفته بود.ما یک فرصت جدی هم به آنها ندادیم و این برد را به مسئولان باشگاه و هواداران نساجی تقدیم می‌کنم.سرمربی نساجی در خصوص عملکرد رضایی گلر جوان تیمش گفت:رضایی در ۲ بازی سنگین ما خوب کار کرده و خوشحالم که صاحب گلری هستیم که همه به او اعتماد داریم. شاید تصور من به این بازیکن قبل از این ۴ بازی اینگونه نبود ولی حالا کاملا به او اطمینان داریم. او پسر خوبی هم هست و واقعا از نظر اخلاقی عالی است.
قطبی: خیلی‌ها دوست داشتند باخت فولاد را ببینند
سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت:خیلی‌ها منتظر اولین باخت تیم ما بودند و متاسفانه این اتفاق افتاد.افشین قطبی بعد از دیدار تیمش مقابل نساجی اظهار داشت: خیلی‌ها منتظر اولین باخت تیم ما بودند و متاسفانه این اتفاق افتاد. از حرکات مردم قائمشهر واقعا تعجب کردم و آنها همیشه فضای خوبی روی سکوها ایجاد می‌کردند. روز پنجشنبه هم یک کار کلاسیک کردند و با گل به هتل ما آمدند. وی ادامه داد: بازی در نیمه اول خیلی خوب بود ولی ما در ادامه وقتی از فرصت استفاده نکردیم نتوانستیم برنده باشیم. من به مردم و تیم نساجی قائمشهر تبریک می‌گویم.قطبی در خصوص اینکه تفاوت نساجی و فولاد چه بود گفت: آنها از فرصت‌های خود خوب استفاده کردند، آنها در ضدحملات خیلی خطرناک ظاهر شدند. ما در ضد حملات‌اشتباه کردیم و امروز روز بد ما و روز خوب نساجی بود.سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص اینکه منظورش از اینکه خیلی‌ها دوست داشتند فولاد ببازد چه بود گفت: ما تیمی بودیم از سطح پایین جدول آمدیم، از 4 بازی 10 امتیاز گرفتیم و بهترین تیم جدول را بردیم. وقتی از پایین به بالا آمدیم نگاه‌ها به ما عوض شد و طبیعی است که رقبا دوست دارند ما زیاد به آنها نزدیک نشویم.من منظور منفی از این بابت نداشتم و فقط این را گفتم که رقبا دوست نداشتند ما به آنها نزدیک شویم.
پیروزی العربی با گلزنی پورعلی گنجی
جدال العربی با الشحانیه که با حضور دو بازیکن ایرانی انجام شد به سود تیم العربی به پایان رسید و پورعلی گنجی توانست در این دیدار گلزنی کند. در ادامه هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر دو دیدار برگزار شد.ابتدا الاهلی درحالیکه امید ابراهیمی را در ترکیب اصلی خود داشت برابر السیلیه یک شکست خانگی تلخ را متحمل شد.در دیگر دیدار برگزار شده که یکی از دربی‌های ایرانیان قطر بود دو تیم العربی و الشحانیه به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی دو بر یک العربی به پایان رسید.در این دیدار هم رامین رضائیان و هم مرتضی پور علی گنجی در ترکیب دو تیم به میدان رفتند که پور علی گنجی عملکرد بهتری داشت و توانست گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا العربی به یک پیروزی ارزشمند دست یابد.
داور اردنی پرسپولیس و پاختاکور را سوت می‌زند
کنفدراسیون فوتبال آسیا قضاوت دیدار نخست پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را به داور آسیایی داد. پرسپولیس در دیدار نخست خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پاختاکور ازبکستان خواهد رفت.این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.کنفدراسیون فوتبال آسیا قضاوت این دیدار را به ادهم المخادمه داور اردنی واگذار کرد. کمک‌های این داور هم از کشور اردن هستند.
ویارئال حریف تیم آزمون شد، دینامو زاگراب رقیب بنفیکا
در قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا تیم فوتبال ویارئال رقیب سردار آزمون و یارانش در مرحله یک هشتم نهایی شد.
قرعه‌کشی دومین مرحله حذفی رقابت‌های لیگ اروپا دیروز در مقر یوفا در شهر نیون سوئیس برگزار شد تا 16 تیم راه یافته به این مرحله از جمله زنیت سنت پترزبورگ که سردار آزمون را در اختیار دارد، رقبای خود را بشناسند.در این مرحله زنیت سن‌پترزبورگ روسیه که سردار آزمون را در اختیار دارد، باید به مصاف ویارئال اسپانیا تیم بحران‌زده لالیگا که هم‌اکنون در رده هجدهم جدول ایستاده، برود. دیناموزاگرب که صادق محرمی را در اختیار دارد قرعه سخت‌تری دارد چرا که حریف بنفیکای پرتغالی شده است. دور رفت بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا در روز هفتم مارس (16 اسفند) و دور برگشت 14 مارس (23 اسفند) برگزار می‌شوند.فینال این دوره از لیگ اروپا 29 می‌در شهر باکو پایتخت آذربایجان برگزار می‌شود.بر این اساس برنامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به شرخ زیر است:
*چلسی (انگلیس)......................................................................دیناموکیف (اوکراین)
*اینتراخت فرانکفورت (آلمان)................................................................اینتر (ایتالیا)
*دیناموزاگرب (کرواسی).....................................................................بنفیکا (پرتغال)
*ناپولی (ایتالیا)..............................................................................سالزبورگ (اتریش)
*والنسیا (اسپانیا)...........................................................................کراسنودار (روسیه)
*سویا (اسپانیا)...........................................................اسلاویا پراگ (جمهوری چک)
*آرسنال (انگلیس).....................................................................................رن (فرانسه)
*زنیت (روسیه).....................................................................................ویارئال (اسپانیا)