kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۵۰۰۲
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۲

خواندنی از ورزش ایران



*ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران بامداد دیروز سه شنبه مطابق برنامه ریزی از پیش انجام شده وارد تهران شد.کولاکوویچ بعد از حضور در تهران، ساعت یازده صبح با حضور در فدراسیون در نشستی مشترک با امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی حاضر شد تا اقدامات لازم برای پیگیری برنامه‌های تیم ملی انجام شود. سرمربی تیم ملی ایران تا پایان مسابقات پلی‌آف در ایران حضور دارد و این مسابقات را از نزدیک دنبال خواهد کرد.
*کمیل قاسمی دارنده مدال‌های نقره و برنز المپیک و نقره جهان به همراه تیم ملی کشتی آزاد امید ایران راهی روسیه می‌شود تا پس از دوری دو ساله از میادین رسمی تیم ملی،این بار در جام جهانی روسیه به روی تشک برود. کمیل قاسمی آخرین بار در المپیک ۲۰۱۶ ریو کشتی گرفت و موفق به کسب مدال نقره المپیک شد.
*محمدرضا میرشفیعی با کسب جایگاه هفتم جام جهانی العین در تپانچه بادی ۱۰ متر مردان صاحب سهمیه بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو شد. پیش از این تیم ملی پارا تیراندازی کشورمان در سال ۲۰۱۸ موفق به کسب ۳ سهمیه‌ مستقیم رقابت‌های توکیو ۲۰۲۰ شده بود.در رقابت‌های پیشین ساره جوانمردی سهمیه تپانچه بادی ۱۰ متر بانوان، سمیرا ارم سهمیه تپانچه خفیف ۵۰ متر و مهدی زمانی سهمیه تپانچه خفیف ۵۰ متر را کسب کرده بودند.بر این اساس تاکنون پاراتیراندازان کشورمان در بخش تپانچه ۴ سهمیه مستقیم حضور در رقابت‌های پارالمپیک توکیو را به دست آورده‌اند.
*ماموران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ کشورمان (نادو) دیروز به صورت سرزده در اردوی تیم وزنه‌برداری جوانان حضور پیدا کردند و از تمامی ملی‌پوشان حاضر در اردو، آزمایش دوپینگ گرفتند. ملی‌پوشان جوان وزنه‌برداری کشورمان خود را برای حضور در رقابتهای جهانی که خردادماه سال آتی در فیجی برگزار می شود، آماده می کنند.