kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۵۰۰۱
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱

اخبار ورش جهان



برگزاری سوپر جام اسپانیا با ۴ تیم
سوپر جام اسپانیا از تابستان آینده با حضور چهار تیم برگزار خواهد شد.
لوییس روبیالس، رئیس‌فدراسیون لالیگا دیروز اعلام کرد سوپر جام اسپانیا با شکل جدیدی برگزار خواهد شد و چهار تیم با هم در خارج از اسپانیا رقابت خواهند کرد.بر این اساس دو تیم راه یافته به دسته یک لالیگا به همراه دو فینالیست کوپا دل ری با هم بازی می‌کنند. ابتدا دیدارهای نیمه‌نهایی برگزار می‌شود و سپس فینال انجام خواهد شد. نخستین دوره در تابستان آینده برگزار می‌شود. تنها سه بازی به انجام خواهد رسید و بازی رده‌بندی وجود نخواهد داشت. این بازی‌ها تنها در یک شهر و در روزهای مختلف برگزار می‌شود. روبیالس گفت: برگزاری سوپر جام با چنین شکلی باعث می‌شود جشن فوتبالی برقرار شود و به جذابیت این بازی‌ها افزوده شود.
سیتی و یونایتد در جام حذفی انگلیس مهمان شدند
قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس برگزار شد و تیم‌های راه یافته به این مرحله حریفان خود را شناختند.
در ادامه دیدارهای جام حذفی انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج لندن میزبان منچستریونایتد بود و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد تا یونایتد به عنوان آخرین تیم راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی انجام شد و در آن منچستریونایتد باید در خانه ولورهمپتون قرار گیرد. همچنین منچسترسیتی یکی دیگر از مدعیان قهرمانی نیز به دیدار سوانزی خواهد رفت که این دیدار در زمین سوانزی برگزار می‌شود. همچنین برایتون که علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی را در اختیار دارد باید در این مرحله از رقابت‌ها برابر تیم میلوال قرار گیرد که در دسته یک انگلیس بازی می‌کند.
 برنامه یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس به این شرح است:
* ولورهمپتون........................................................................................ منچستریونایتد
* سوانزی...................................................................................................منچسترسیتی
* میلوال.................................................................................................................برایتون
* واتفورد............................................................................................... کریستال پالاس
بازی‌های این مرحله از رقابت‌ها ماه آینده برگزار خواهد شد.سال گذشته چلسی در دیدار نهایی موفق شد با گلزنی ادن هازارد از روی نقطه پنالتی منچستریونایتد را شکست دهد و قهرمان جام حذفی شود.