kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۴۷۶۵
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳

جامعه مدرسین: حوزه‌های علمیه با تمام توان برای برداشتن «گام دوم» تلاش خواهند کرد

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای بر حمایت از بیانیه‌ راهبردی رهبر معظم انقلاب تاکید و تصریح کرد حوزه‌های علمیه و عالمان دین با تمام توان برای برداشتن «گام دوم» تلاش خواهند کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تقدیر و تشکر از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای‌(مدظله العالی) و تجدید بیعت با معظم‌له آمادگی کامل خود را برای حرکتی پویاتر و پرتحرک‌تر در صراط پر فروغ انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد و چون همیشه پیشتاز پیگیری و اجرای منویات و رهنمودهای ایشان خواهد بود. در این میان حوزه‌های علمیه و عالمان دینی که همواره با ایثار جان خود از شجره طیبه انقلاب اسلامی صیانت کرده‌اند، امروز نیز تمام توان خود را برای برداشتن گام دوم انقلاب و نقش‌آفرینی در میدان‌های عمل و مجاهده به منصه ظهور خواهند رساند. امید داریم مردم و مسئولان نیز با التزام و توجه به این منشور برای تحقق فصل جدید زندگی در جمهوری اسلامی ایران گام‌های بلندی بردارند.
در پایان این بیانیه آمده است: امید است مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی ضمن توجه ویژه به توصیه‌های رهبر فرزانه انقلاب با تمام توان در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی و خدمت به این مردم عزیز و حماسه‌ساز گام بردارند و شکر نعمت چنین ملت فهیمی را در عمل به جای آورند.