kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۴۷۴۹
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴

کشف 200 تن گوشت در بازرسی دادستانی تهران ظرف 15 روز

دادستان تهران با ‌اشاره به کشف مقادیر زیادی گوشت در بازرسی‌های انجام شده،گفت: گوشت‌های مکشوفه با نظارت معاونان دادستان در میان مردم توزیع شده است.

عباس جعفری دولت‌آبادی در جلسه شورای معاونین دادسرای تهران که با حضور سرپرستان دادسراها برگزار شد، در ارائه نتیجه‌ بازرسی‌های معاونان دادستانی تهران در راستای توزیع عادلانه گوشت قرمز، از کشف 190 تن گوشت قرمز و 16 تن گوشت مرغ خبر داد و گفت: کشف این مقادیر گوشت قرمز و گوشت مرغ مربوط به بازرسی‌های 15 روزه اخیر توسط معاونان دادستان تهران می‌باشد.
جعفری دولت‌آبادی همچنین از کشف پنج تن و 660 کیلو مرغ منجمد تنظیم بازار در شادآباد، 8/5 تن گوشت در رباط کریم و مربوط به یک شرکت پروتئینی خبر داد.
وی آخرین کشفیات معاونان دادسرا در این زمینه را کشف چهار تن گوشت تنظیم بازار با نماد جعلی در تاریخ 23 بهمن ماه جاری اعلام نمود و افزود: آمار ذکر شده صرفاً در بردارنده مقادیر کلان می‌باشد و شامل موارد مکشوفه کمتر از 100 کیلوگرم نمی‌باشد.
دادستان تهران خاطرنشان کرد: گوشت‌های مکشوفه با نظارت معاونان دادستان در میان مردم توزیع شده است.
جعفری دولت‌آبادی با ‌اشاره به ضرورت جلوه‌گر ساختن ابعاد کارآمدی نظام برای جامعه، گفت: مردم خادم و خائنین را از هم تشخیص می‌دهند، بنابراین باید اقدامات همه مسئولین محورهای کارآمدی نظام، امید به آینده و افزایش اعتماد مردم متمرکز شود.