kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۳۰۷۹
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲

امضای طومار برای آزادی خبرنگار بازداشت شده در آمریکا(اخبار ادبی و هنری)

جمعی از مدیران، تهیه کنندگان و برنامه سازان صداوسیما طوماری برای آزادی مرضیه هاشمی امضا کردند.



به گزارش خبرنگار کیهان، هفتمین نشست سراسری مدیران رسانه ملی (منشور رسانه) با حضور دکتر علی عسکری رئیس‌رسانه ملی، علی لاریجانی رئیس‌مجلس شورای اسلامی، مدیران و کارکنان رسانه ملی در مرکز همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار شد. در این همایش، رئیس‌صداوسیما، راهبرد‌های رسانه ملی را برای آغاز پنجمین دهه از پیروزی انقلاب اسلامی تبیین کرد. ازجمله این راهبردها عبارتند از گفتمان دین و انقلاب اسلامی، گفتمان سبک زندگی اسلامی – ایرانی، گفتمان اقتصاد مقاومتی، گفتمان وحدت و انسجام، گفتمان پیشرفت انقلاب اسلامی‌، رشد و گردش اندیشه در سازمان صداوسیما، فعال‌سازی و حمایت از نهاد‌های مردمی، حفظ مرجعیت و ارتقای جایگاه رسانه ملی، هویت یابی جامعه و جوانان، جوان‌گرایی و...
شرکت کنندگان در همایش منشور رسانه، اعم از مدیران و تهیه کنندگان برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، ضمن تقدیر از عملکرد مرضیه هاشمی، خبرنگار شبکه پرس تی وی که در آمریکا بازداشت شده، طوماری را برای آزادی وی امضا کردند.
علی عسکری رئیس‌صداوسیما نیز دستگیری مرضیه هاشمی از مجریان شبکه پرس تی وی را نشانه رفتار ظالمانه دولت آمریکا دانست و از مرضیه هاشمی به عنوان بانوی مقاومت یاد کرد.