kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۲۷۴۶
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰

سرمربی جودو قربانی اختلافات سرپرست فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی می‌شود؟

اختلاف سرپرست فدراسیون جودو با مدیر تیم‌های ملی به تداوم تغییرات در تیم ملی کشیده می‌شود.


طی یکی دو روز گذشته اختلاف مسئولان فدراسیون جودو به صحنه رسانه‌ها کشیده شد. مخالفت عمادی با سفر جودوکاران به ازبکستان جهت شرکت در یک اردوی مشترک سرآغاز این اختلافات بود. برکناری شاطرزاده و آوردن ایوب رستمی آتش زیر خاکستر را شعله‌ور کرد تا رودکی به این اقدامات واکنش نشان دهد.
خبرهای غیررسمی حاکی از آن است که مخالفت‌های مدیر تیم‌های ملی با اقدامات سرپرست فدراسیون، باعث برکناری دو مربی تیم ملی توسط رودکی شد و این موضوع واکنش عمادی را در پی داشت. عمادی نیز قصد دارد در ادامه اقدامات خود تغییراتی در راس تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان انجام دهد.
گفته می‌شود وی در نظر دارد «آندری شکوربابین» مربی ازبکستانی را به عنوان جایگزین منصوری معرفی کند. مربی که به زودی قراردادش به پایان خواهد رسید و اگر پرداخت کمک هزینه ۵۰۰۰ دلاری فدراسیون قطع شود، باید به کشور خود بازگردد. عمادی با سفرهایی که سودی برای جودو ایران ندارد مخالف است و همین موضوع مورد مناقشه طرفین در فدراسیون جودوست. سرپرست فدراسیون جودو این روزها سرگرم بازسازی سالن فدراسیون جودو در مجموعه شهید کبکانیان است.
در همین خصوص خبرگزاری مهر خبر داد وزارت ورزش با اطلاع از حواشی اخیر جودو در نظر دارد به زودی مجمع انتخاباتی این فدراسیون را برای پایان دادن به مسائل فوق برگزار کند.