kayhan.ir

کد خبر: ۱۵۰۲۰۹
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱

آزادی پسربچه 6 ساله از چنگال آدم‌ربایان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از آزادی پسربچه شش ساله از چنگال پنج آدم‌ربا خبر داد.
سرویس شهرستان‌ها‌:

سرتیپ «محمد قنبری» گفت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در اواخر مهرماه سال جاری درشهرستان «سراوان» تیمی ویژه از پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار خود قرار داد.
وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد پسربچه‌ای شش ساله به نام «محمد» توسط افرادی ناشناس گروگان گرفته شده و آدم‌ربایان طی تماس با خانواده این کودک از طریق شبکه‌های مجازی برای رهایی او مبلغ 60 میلیارد ریال مطالبه کردند.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با توجه به سرنخ‌های کم از آدم‌ربایان، عملیات شناسایی و دستگیری به کندی پیش می‌رفت که خوشبختانه تیم رسیدگی‌کننده پرونده با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی سرانجام روز جمعه مخفیگاه اعضای این باند را در بخش «آسپیچ» شهرستان سراوان شناسایی کردند.
وی عنوان کرد: پلیس با محاصره مخفیگاه متهمان در اقدامی ضربتی و حساب شده وارد عمل شدند و گروگان را به صورت سالم آزاد کردند.
قنبری بیان کرد: در این عملیات  ضمن دستگیری چهارمرد و یک زن گروگانگیر، سه قبضه سلاح کلت کمری، شش تیغه خشاب کلاش و مقادیری مهمات کشف و سه دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.
سردار قنبری ابراز داشت: با توجه به گزارش سرقت‌های مشابه در شهر زاهدان و شهرهای مجاور تحقیقات از اعضای این باند سرقت‌های خشن مسلحانه با هماهنگی مقام قضائی برای کشف جرایم احتمالی و دیگر همدستان آنها ادامه دارد.