kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۹۷۹۹
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳

گلایه کی‌روش از بی‌توجهی وزیر ورزش قبل از اعزام تیم ملی فوتبال به قطر

تیم ملی فوتبال ایران جهت برگزاری آخرین اردوی خود پیش از جام ملت‌های آسیا عازم قطر شد.

تیم ملی فوتبال ایران ساعت 14:30 دیروز تهران را به مقصد دوحه ترک کرد تا آخرین اردوی پیش از جام ملت‌های آسیا را برگزار کند. در این سفر 21 بازیکن به همراه اعضای کادر فنی تیم ملی حضور داشتند و ملی‌پوشان در حالی که شاهد حضور پر رنگ رسانه‌ها در مرکز ملی فوتبال بودند اما هیچ خبری از مسئولان قبل از این سفر نبود! ملی‌پوشان کشورمان در اردوی قطر با تیم‌های قطر، لبنان و فلسطین سه دیدار دوستانه برگزار خواهند کرد و سپس از دوحه به امارات، محل برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ سفر می‌کنند.
کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیش از سفر تیم ملی فوتبال ایران به قطر گفت: ما توقع برگزاری جشن قبل از اینکه بتوانیم نتایجی برای شادی مردم کسب کنیم، نداریم. ما احتیاجی به این موارد نداریم. آن چیزی که ما را نکشد ما را قوی‌تر خواهد کرد. تیم ملی فوتبال ایران به مهم‌ترین مسابقات خود می‌رود و حرف بازیکنان این است که آنها احترام می‌خواهند که درک این موضوع برای چند نفر مشکل است.کی‌روش اضافه کرد: وظیفه من به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران این است که بگویم در چند ماه گذشته احترامی که شایسته تیم ملی است به آن داده نشده است؛ با کمال احترام و متاسفانه باید بگویم مخصوصا از طرف آقای وزیر. البته این مهم نیست و ما به این مسئله عادت کرده‌ایم. مهم‌ترین مطلب برای یک تیم و یک تیم ملی این است که بتواند قلب‌های مردم را تسخیر کند. مردمی که ساکت هستند و به تیم ملی‌شان علاقه دارند، نه آن تعداد محدودی که در رسانه‌ها سر و صدا می‌کنند.
اسامی بازیکنان اعزامی به قطر به این شرح است: * دروازه‌بانها: علیرضا بیرانوند، سید حسین حسینی و پیام نیازمند * مدافعان: رامین رضاییان، وریا غفوری، پژمان منتظری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، روزبه چشمی، محمدرضا خانزاده، احسان حاج صفی و میلاد محمدی * هافبک‌ها: امید ابراهیمی، احمد نورالهی، علی کریمی، ‌اشکان دژاگه ، مسعود شجاعی * مهاجم‌ها: مهدی ترابی، مهدی طارمی، علی قلی‌زاده‌، علی علیپور و سردار آزمون.