kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۹۳۱۰
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶

آمادگی فدراسیون کشتی برای برگزاری انتخابات

دبیر فدراسیون کشتی گفت: درخواست روسای هیئت‌های کشتی را به عنوان اکثریت مجمع برای برگزاری هرچه سریعتر انتخابات به وزارت ورزش ارسال کرده‌ایم.

رضا لایق؛ بیان این مطلب افزود: روسای هیئت‌های کشتی سراسر کشور از وزارت ورزش و جوانان درخواست کرده‌اند برای اینکه برنامه‌های کشتی کشور برای حضور در رقابت‌های المپیک 2020 با نوع تفکر و برنامه‌ریزی مدنظر رئیس‌منتخب مجمع انجام شود، هرچه زودتر روند انتخابات را در کشتی کشور برگزار کنند. وی ادامه داد: بعنوان دبیر مجمع این درخواست را به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان منعکس کرده‌ام و منتظر اعلام نظر مسئولان ذیربط برای شروع زمان ثبت‌نام از کاندیداها هستیم. لایق درمورد دغدغه مسئولان وزارت ورزش و جوانان در زمینه تعیین تکلیف برخی هیئت‌های دارای سرپرست تصریح کرد: تعداد بسیار محدودی از هیئت‌های ما با سرپرست اداره می‌شوند که فکر می‌کنم با توجه به مکاتبات صورت گرفته با اداره کل ورزش و جوانان استان‌های ذیربط اکثریت این هیئت‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شوند و ما از این نظر مشکلی نداریم.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه به پیگیری روسای هیئت‌های کشتی، مسئولان محترم وزارت ورزش و جوانان که همواره با احترام به اساسنامه و نظر اعضای مجمع اقدام کرده و در کنار کشتی بوده‌اند در کمترین زمان ممکن روند برگزاری مجمع و ثبت‌نام از کاندیداها را اعلام کنند.