kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۹۲۷۴
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸
استاندار خبر داد

اختصاص اعتبار برای تکمیل مجتمع رفاهی بازنشستگان آموزش و پرورش

اهواز- خبرنگار کیهان:
استاندار خوزستان از اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل مجتمع رفاهی کانون بازنشستگان آموزش و پرورش خوزستان خبر داد.
غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از مجتمع فرهنگی، هنری و ورزشی در حال ساخت کانون بازنشستگان آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: اعتبار این پروژه تا این مرحله از احداث، از طریق منابع شرکت ملی نفت ایران تامین شده است.
وی افزود: این مجتمع رفاهی پس از تکمیل برای خدمات‌رسانی به فرهنگیان بازنشسته در اختیار کانون بازنشستگان آموزش و پرورش خوزستان قرار داده می‌شود.
استاندار خوزستان گفت: برای تکمیل این پروژه 10 میلیارد ریال اعتبار از سوی استانداری خوزستان پیش‌بینی شده است که به زودی به کانون بازنشستگان آموزش و پرورش خوزستان اختصاص پیدا می‌کند.
شریعتی خاطرنشان کرد: معلمان بازنشسته خوزستان با حضور در این مجتمع امکان فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و هنری را پیدا می‌کنند، در عین حال آموزش و پرورش خوزستان می‌توان میزبان فرهنگیان بازنشسته سایر استان‌ها در هنگام سفر به خوزستان نیز باشد.
استاندار خوزستان افزود: برخی از مراکز و ساختمان‌های رفاهی در آموزش و پرورش نیز به صورت نیمه‌کاره احداث شده‌اند که سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان درحال واگذاری این مراکز است تا مراحل تکمیل و تجهیز آن‌ها طی شود.
شریعتی افزود: به زودی استخر ویژه فرهنگیان بازنشسته پس از اتمام مراحل تکمیل و تجهیز، افتتاح می‌شود و در اختیار بازنشستگان استان خوزستان قرار می‌گیرد.