kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۷۱۶۴
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰

جوابیه شبکه آموزش به یک خبر (اخبار ادبی و هنری)

به دنبال درج خبری در روز 20 آبان در ستون اخبار ادبی و هنری، درباره حضور نماینده یک تشکیلات منحرف در شبکه آموزش سیما، مدیر این شبکه جوابیه‌ای را ارسال کرد.



ضمن تشکر از مسعود احمدی مدیر شبکه آموزش سیما به‌خاطر توجه و پیگیری خبر منتشر شده در کیهان، متن توضیح وی به این شرح است:
با سلام و احترام، ابتدا لازم می‌دانم از دقت نظر و توجه مبذوله نسبت به برنامه‌های این شبکه به ویژه حوزه بسیار مهم آسیب‌های اجتماعی و برنامه‌های مشاوره محور تشکر نمایم. نکته مطروحه همکار محترم آن روزنامه در مورد برنامه مشاور سه‌شنبه ۱۵ آبان مورد مداقه دوباره قرار گرفت. اگرچه همه مراحل ستادی و برنامه‌ریزی لازم برای دعوت از کارشناسان توسط گروه انجام شده بود لیکن معرفی و دعوت میهمانان کارشناس از سوی یکی از حوزه‌های مرتبط و رسمی دولتی، موجب بروز ایرادی محتوایی شد که با تذکر جدی و تکمیل نظارت بر چرخه‌های برنامه‌سازی انشاالله مرتفع کلی خواهد شد.
شبکه آموزش سیما ضمن تقدیر از این تعهد مراقبه‌ای به اطلاع می‌رساند در دوره جدید فعالیت‌های خود با توجه به تاکیدات رهبری معظم انقلاب و دستورات موکد ریاست سازمان، با شعار راهبردی مردم، آموزش، مهارت به دنبال ایفای نقش جدی به‌عنوان قرارگاه رسانه‌ای مهارت در کشور می‌باشد. در این زمینه توجه عملی به منویات معظم‌له درخصوص مهارت‌افزایی و در نتیجه تقویت نشاط مهارتی در کشور رکن فعالیت‌های شبکه هفت سیما می‌باشد.
بار دیگر از توجه و تذکر شما سپاسگزارم