kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۶۹۱۶
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* رویترز گفته ایران انقلابی طوفان تحریم‌ها را پشت سر خواهد گذاشت. همه رسانه‌های دنیا و صاحب‌نظر دنیا اعتقاد دارند که ایران روی غرب را کم خواهد کرد! اما مدیران ناکارآمد و تنبل و... که قریب 6 سال سکانداری دولت را به دست گرفته‌اند تمام نگاهشان به ترحم غرب است!
0049---0911
* وزیر خارجه شیطان بزرگ اظهار می‌دارد اگر مردم ایران بخواهند نان بخورند باید گوش به فرمان ما باشند؟! البته شکی نیست که این غلط زیادی است ولی متاسفانه برخی مسئولان واداده و روزنامه‌های زنجیره‌ای که گویا از آبشخور آمریکایی‌ها سیراب می‌شوند و به قول جلال آل احمد، انگل‌های روییده از استعمار، همچنان به حمایت از چنین خبیث‌هایی ادامه می‌دهند. واقعا بی‌حیایی هم حدی دارد.
شکیبا
* مشکلات به وجود آمده در این چند سال از جمله افزایش نرخ دلار تا 14 هزار تومان دلیل بر توانمندی دشمن در ضربه به اقتصاد کشور نیست بلکه این مسائل ناشی از بی‌تدبیری‌ و لجبازی دولت و مسئولان و اصرار و پافشاری بر راه طی شده اشتباه خودشان در برجام است.
5591---0912
* جنگ روانی که برخی مسئولان و احزاب منفعل غربگرا پیشاپیش در مورد تحریم‌های شکننده 13 آبان شیطان بزرگ به راه انداختند، افزایش قیمت‌ها را در پی داشت. اینها باید در برابر وجدان خود و ملت شرمنده باشند که به جای کم کردن دغدغه مردم در جنگ روانی به دشمنان کمک کردند.
کرمی- تهران
* آقای آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی در مراسم تودیع خود افتخار کرده که در این چند سال برای مردم مسکن نساخته و تحویل نداده است. البته برای خودشان خانه، ویلا ساختند و تا توانستند زندگی‌شان را توسعه دادند. حالا دیگر مردم هم متوجه شده‌اند اینها برای کار و خدمت به ملت نیامده بودند.
5364---0912
* مدعیان اصلاحات در معرفی 5 گزینه شهرداری تهران در آستانه بازنشستگی برخی چون وزیر سابق و ناکارآمد راه و شهرسازی به دنبال حل مشکل شهرداری کلانشهر تهرانند یا به دنبال مطامع خویش؟!
3992---0912
* خوی کاخ‌نشینی است که باعث می‌شود آخوندی به نساختن مسکن برای مردم افتخار کند. اگر همین فرد قدری مشقت‌های مستاجران را درک می‌کرد هیچ‌گاه چنین بی‌عطوفت سخن نمی‌گفت.
1593---021
* یکی از خصوصیات آخوندی نوع اخلاق اوست. بی‌حرمتی به خبرنگاران، متقاضیان مسکن مهر و... باعث انتقادات زیادی به این فرد شده است. اینکه عده‌ای سعی دارند صندلی خالی‌ شهردار تهران را به فردی با این ویژگی‌ها بدهند واقعا تعجب‌آور و تاسف‌زاست.
1522---021
* آخوندی پروژه مسکن مهر را که تا قبل از وزارت ایشان پیشرفتی بیش از 70 درصد داشت نتوانست یا نخواست به اتمام برساند. حال چگونه چنین فردی، ادعای توانایی اداره امور شهری پایتخت را دارد و کاندیدای این مسئولیت شده است؟!
7472---021
* جوان‌ترین گزینه‌ برای شهرداری تهران آقای سید کامل تقوی‌نژاد با 54 سال سن بود. به این می‌گویند جوانگرایی!
9284---0912
* خنده‌دار است که آقای آخوندی در سمت قبلی‌اش هیچ دستاوردی نداشته است حالا برای شهردار شدن تلاش می‌کند. شورای شهر ابتدا باید به سوابق افراد رجوع کند، بعد افراد را به عنوان گزینه شهردار شدن مطرح کند.
3297---013
* این دولت که کشور را قفل و بدبخت کرده تصور بفرمایید که اگر شهردار تهران هم آخوندی بشود چه خواهد شد! رمز اینکه از هر طرف به سر این کشور و ملت بلا نازل می‌شود چیست؟
سجادی
* چند ماهی است که مدعیان اصلاحات برای جلب نظر مردم و کسب رای در انتخابات آتی مجلس به  انتقاد از برخی اشکالات دولت که عیان‌ است روی آورده‌اند. ولی مردم رفتارهای منافقانه آنها را فراموش نمی‌کنند.
2977---0933
* دولت به هر بهانه‌ای از هر کس بخواهد شکایت می‌کند و او را به دادگاه می‌کشاند حال من که از رئیس جمهور شکایت دارم که به وعده‌های تبلیغاتی خود عمل نکرد، عزت پاسپورت ایرانی را بازنگرداند، حقارت ایرانی و اخراج سفرا و دیپلمات‌ها را فقط نظاره کرد، دلار وعده‌ داده شده 3500 تومان را به بالای 14-15  هزار تومان رساند و ده‌ها مورد اهانت به منتقدین روا داشت به کجا باید مراجعه کنم!
7345---0912
*‌ مهم‌ترین آسیب در ماه‌‌های آینده این است که بخش‌هایی از دولت با نگاه صرفا مقطعی و تاکتیکی به مقاومت زمینه‌چینی می‌کنند تا دوباره مذاکره شکل بگیرد و جمهوری اسلامی در این مرحله دست از موشک و جبهه مقاومت بردارد تا صدام جدید منطقه یعنی بن‌سلمان خبیث به راحتی بتواند جنگ علیه ایران را شروع کند و سلاح‌های اهدایی غرب را مصرف کند.
بیگ‌زاده
* رئیس جمهور در سال 95 گفت، کسانی که خواهان دور زدن تحریم‌ها هستند بروند با هزینه خود این کار را بکنند نه با جیب مردم! ولی در سال 97 گفت،‌ ما تحریم‌ها را دور خواهیم زد. بالاخره تحریم‌ها را دور زدن کار درستی است یا نه؟!
عسگری
* آقای رئیس‌جمهور در این چند سال افتخارش این بود که موفق شده تورم 43 درصدی گذشته را به تک‌رقمی کاهش بدهد. چرا میزان واقعی تورم این چند ماه اخیر را به مردم اعلام نمی‌کنند؟
2805---0916
* تا کی باید شاهد سفاکی‌های آل سعود و بی‌تفاوتی دستگاه دیپلماسی باشیم؟ دریغ از یک تحرک بین‌المللی و دریغ از یک اخم از تأمین‌کنندگان سلاح برای آل سعود؟!
طباطبایی
* دشمن، دشمن است و دموکرات و جمهوری‌خواه ندارد و خطرناک‌تر از این دشمنان قسم‌خورده وادادگان داخلی هستند که مدام سعی می‌کنند امتیاز بیشتری به دشمنان بدهند.
9452---0912