kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۵۴۱۰
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰

فراموش کردن «جایگاه‌ها» توسط کاپیتان تیم ملی والیبال!

کناره‌گیری سرپرست تیم ملی والیبال با واکنش عجیب کاپیتان تیم ملی همراه بود.

امیر خوشخبر سرپرست تیم ملی والیبال بعد از نزدیک به 12 سال فعالیت در تیم ملی والیبال از سمتش کنار گذاشته شد. وی روز گذشته در گفت و گویی با خبرنگاران در این باره گفت: طی جلسه‌ای به صورت دوستانه و با مذاکره از من خواسته شد که نباشم و این کار بهتر است. من نیز به عنوان یک کارمند پذیرفتم. سرپرست سابق تیم ملی والیبال در پاسخ به این سؤال که آیا اختلافاتی بین شما و رئیس فدراسیون وجود داشته یا خیر؟ گفت: اختلاف در کار همیشه وجود دارد. این اتفاقات به خصوص در کاری مانند سرپرستی تیم ملی که برنامه‌ریزی‌های سخت می‌خواهد همیشه وجود داشته و خیلی چیز عجیب و غریبی نیست. شاید در دوران داورزنی نیز این اختلافات وجود داشت اما هیچ وقت کار به جایی کشیده نشد که بخواهد اختلافات خیلی بروز پیدا کند.
پس از این اتفاق، موضع‌گیری سعید معروف، کاپیتان تیم ملی ایران قابل توجه بود. او در صفحه شخصی خود با ادبیاتی بسیار تند و توهین‌آمیز، از احمد ضیایی رئیس فدراسیون والیبال انتقاد کرد و خواستار آن شد که وزارت ورزش هرچه زودتر حکم برکناری او را صادر کند.
معروف که از نظر فنی یکی از بهترین‌های والیبال ایران است، گویا فراموش کرده هر چقدر هم بزرگ و باتجربه باشد، نمی تواند در حوزه اختیارات رئیس فدراسیون ورود کند و به خاطر کنار رفتن سرپرست تیم ملی به این شکل اظهار نظر کند.
ابتدای هفته مطلبی تحت عنوان «اصل ساده‌ای که معمولا در ورزش رعایت نمی‌شود» در همین صفحه به چاپ رسید. در مطلب مذکور به این موضوع اشاره شد که «قرار گرفتن هر چیزی سر جای خودش» و «عمل و حرکت هر فرد در حیطه وظایفی و جایگاه خودش» یکی از ابتدایی‌ترین اصولی است که معمولا در ورزش مورد توجه قرار نمی‌گیرد. عجیب آنکه چند روز پس از چاپ آن مطلب شاهد چنین اظهارنظری از سوی معروف بودیم.