kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۵۰۶۷
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* در حالی که در این دولت مدیران پا به سن گذاشته‌ و صاحب زندگی اشرافی، متولدان دهه شصتی را مشکل‌ساز قلمداد کردند رهبر معظم انقلاب برعکس معتقدند جوانان راه‌حل هستند. در ضمن آن کسانی که به جوانان به عنوان مشکل نگاه می‌کنند همان افرادی هستند که با ازدیاد نسل نیز مخالفت کرده و می‌کنند.
زارعی
* هیچ راهی برای نجات کشور نیست جز اقتصاد مقاومتی. نمونه بارز مدیریت جهادی فعالیت‌های بی‌وقفه سپاه شاخص راه بیانات مکرر حضرت آقاست. اگر این روند در دولت هم شکل بگیرد اوضاع کشور دگرگون می‌شود ولی دریغا که مدیر جهادی در هیئت دولت نایاب است.
3384---0917و 3949---0912
* در جنگ اقتصادی تحمیلی از سوی شیطان بزرگ و غرب، همچون جنگ نظامی 8 ساله دفاع مقدس، به فرماندهان اقتصادی با همان ویژگی‌های فرماندهان نظامی دوران دفاع مقدس نیاز است، فرماندهی از جنس مردم، ساده‌زیست،‌ایثارگر،‌شجاع و مطیع ولایت با تیم اقتصادی اشرافی و تحصیل کرده‌های اقتصادی لیبرال دموکرات آمریکایی، نتیجه‌ای جز افتادن در دام نقشه آمریکا با ژست خدمت به کشور حاصل نمی‌شود؟!
5208---0916
* کنار گذاشتن کارت سوخت یک لجاجت سیاسی کور بود که میلیاردها دلار خسارت به کشور وارد کرد!
اولیایی- بهارستان
* با نهایی شدن قانون ممنوعیت به‌کارگیری مدیران بازنشسته اعضای شورای شهر تهران و گروهی از نمایندگان مجلس به تلاش افتاده‌اند که شورای شهر و شهرداری را برابر با قوه‌مقننه و مجلس شورای اسلامی قرار داده یا بر این قانون درخصوص شهردار تهران تبصره زده شود! خدا وکیلی اگر این کار‌ها در زمان مدیریت آقای قالیباف در شهرداری تهران صورت می‌گرفت مدعیان اصلا‌ح‌طلبی چه برخوردی می‌کردند!
8902----0914
* چرا هرگاه اصلاح‌طلبان به قدرت رسیده‌اند مشکلات کشور بیشتر شده و مردم به رنج و زحمت افتاده‌اند به ‌طوری‌که انسان از هر چه مدعی‌ اصلاحات است متنفر می‌شود. امیدواریم نیروهای انقلابی از طریق رای مردم میدان پیدا کنند و مشکلات کشور را حل کنند.
0084----0911
* دولت‌های اروپایی همه پشت سر ایرانند! البته برای از پشت خنجرزدن در وقت مقتضی!
5998----0916
* رئیس جمهور درست می‌گویند که اروپا پشت سر دولت است! خواسته‌های خود را به دولت القا می‌کنند و دولت هم یکی پس از دیگری بدون دغدغه اجرا می‌کند مثل برجام، 2030، FATF، ترویج اباحه‌گری و...!
2145----0912
* دولت‌های اروپایی مگر در کشورمان سفارت ندارند که قصد ایجاد دفتر اروپایی دارند؟ تجربه چند کشور دیگر می‌گوید که این کار به منظور ایجاد فتنه‌‌هایی همانند فتنه‌های 78 و 88و... قرار است انجام شود.
7920----917
* آمریکایی‌ها یک زمانی جنگ روانی اسلام‌هراسی راه انداختند بعد به ایران‌هراسی دامن زدند ولی نتیجه نگرفتند. امروز چین‌هراسی می‌کنند چه بسا در آینده آمریکا به دنبال جهان‌هراسی باشد! در آن زمان تمام جهان باید به خواسته آمریکا تن بدهند تا بهانه‌ای نداشته باشد!
حیدری
* چه خوب می‌شد دولتی‌ها که حرف‌های اروپایی‌ها را حلوا حلوا می‌کنند، نگاهی هم به گزارش اخیر صندوق بین‌المللی پول، در خصوص اعلام تورم 29/6 درصدی ایران در سال 2018 می‌انداختند!
2470---0919
* آن‌طوری که وزیر امور خارجه ما فکر و عمل می‌کند، ما هر لحظه باید منتظر بهانه‌های آمریکا و سپس عازم بر رفع آن باشیم و منافع و مصالح ملی ما مهم نیست!
0626---0913
* در جنگ‌های صدر اسلام اولین کسی که از سپاه اسلام به عنوان پیشقراول به میدان فرستاده می‌شد باید رجز می‌خواند و دشمن از هیبت کلام او به رعشه می‌افتاد ولی الان در جنگ دیپلماسی اظهارات آقای ظریف مثل لزوم گرفتن بهانه از آمریکا موجب جسارت بیشتر دشمن می‌شود و نتیجه نمی‌گیریم.
5364---0912
* دولتمردان هرچه بیشتر در مقابل آمریکا نرمش نشان می‌دهند و کوتاه می‌آیند تهدید دشمنان بیشتر می‌شود چرا در این سیاست شکست خورده خود تجدیدنظر نمی‌کنند؟
3191---0938
* شورای نگهبان نباید اجازه دهد FATF و CFT به مرحله اجرا برسد زیرا خون شهدای مدافع حرم با تصویب این لوایح پایمال خواهد شد.
7211---0990
* کیهان انقلابی خار در چشم و استخوان در گلوی سازشکاران و نفوذی‌های دشمن بوده و شکایت از کیهان هم نشانه‌ای بر دروغ بودن ادعای پناه بردن به خدا از بستن دهان منتقدان است!
رحیمیان- شهرکرد
* انگلیس خبیث و بلندگوهایش در داخل و خارج چشم دیدن و تحمل روزنامه کیهان را ندارند، اما به کوری چشم انگلیس این روزنامه با صلابت به روشنگری‌هایش ادامه می‌دهد.
5998---0916
* عیادت از جانبازان اقدامی پسندیده است به خصوص اگر این عیادت از طرف مسئولین باشد اما این نکته فراموش نشود که جانبازان و معلولین بیش از هرچیز نیازمند توجه بیشتر مسئولین در مسائل درمانی و معیشتی هستند و البته عیادت‌ها می‌تواند در جهت پیگیری میزان و نحوه ارائه این خدمات به آنان باشد.
3885---021
* آقای ظریف پاسخ بدهند قضیه تشکیل کمیته حقیقت‌یاب برای رسیدگی به فاجعه کشتار منا و به شهادت رساندن شهید رکن‌آبادی سفیر ایران در سوریه توسط آل‌سعود وهابی عربستان بعد از چند سال به کجا انجامید و نتیجه آن چه شد؟
0609---0915
* با توجه به شایعه‌پراکنی و ایجاد اختلاف بین شیعیان ایران و عراق طی ماه‌های اخیر، جا داشت، ویزای عراق امسال به حداقل کاهش یابد و دولت هم تدبیری برای ارز مسافرتی 4200 تومانی می‌کرد تا زائران بیشتری از ایران به سفر اربعین می‌رفتند.
8225---0936
* با شهید شدن 30 نفر از هم‌وطنان در اهواز به دست عوامل پرورش‌یافته داعش به این فکر افتادم که اگر تروریست‌های داعشی در عراق و سوریه حاکم می‌شدند چه صحنه وحشتناکی به وجود می‌آمد کاش می‌شد این روی سکه را هم به بعضی غافلان نشان می‌دادیم بلکه به عمق فاجعه پی می‌بردند و به خودشان می‌آمدند.
6807---0913
* اگر چنانچه از حیف و میل‌های دستگاه‌های دولتی جلوگیری بکنند و پول آن برای امنیت مرزهای کشور هزینه بشود اشرار نخواهند توانست فرزندان سرباز حافظ مرزهای میهن را به شهادت رسانده یا به گروگان بگیرند.
0220---0935