kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۴۸۹۸
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸

600 کیلوگرم مرفین به مقصد نرسید

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از انهدام یکی از باندهای قاچاق مسلحانه محموله‌های کلان مواد مخدر مرفین در شرق استان کرمان خبر داد و گفت‌: محموله میلیاردی این ماده افیونی در شهرستان بم متوقف شد.

به گزارش ایرنا‌، محمد ضیاءالدینی افزود: شامگاه دوشنبه طی دو عملیات انجام گرفته توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات شهرستان بم، در مجموع 612کیلو و 800گرم مرفین و 212 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شده است.
وی ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده را بالغ بر 19 میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی، مشخص شد که اعضای باند قاچاق بین‌المللی مواد مخدر قصد انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر را از پهنای جغرافیایی استان کرمان دارند.
وی بیان کرد: بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و ماموران اداره اطلاعات شرق استان کرمان قرار گرفت و نیروهای اطلاعاتی موفق شدند در دو نقطه مختلف باند مذکور را مورد ضربه قرار دهند و در این عملیات علاوه‌بر کشف مواد فوق، مقادیری لوازم و تجهیزات لجستیکی از قبیل یک دستگاه کامیونت و یک خودروی سواری توقیف شده است.
ضیاءالدینی عنوان کرد: در بخشی از این عملیات، سوداگران مرگ سعی داشتند در پوشش تاکسی و از مسیرهای اصلی و فرعی محموله مواد مخدر را به سایر نقاط کشور منتقل کنند که طی یک تعقیب و‌گریز مسلحانه و با هوشیاری ماموران امنیتی موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند.