kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۲۸۲۸
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* ملت ایران منتظر هستند نیروهای مسلح کشور جواب عملیات تروریستی دشمنان در مراسم رژه نیروهای ارتش و سپاهی در شهر اهواز را با ضربه‌ای مهلک به عربستان و اسرائیل نشان بدهند.
کریمی
* شاه‌بیت کاسبان برجام پایان ایران‌هراسی بود ولی دیدیم که در این دولت با وجود برجام به مجلس شورای اسلامی، حرم حضرت امام خمینی و روز شنبه به رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز حمله تروریستی شد، درخواست داریم دست از توجیه کارهای غلط خود بردارند. در ضمن ضربه دوم در جواب حمله تروریستی اخیر باید با شدت هرچه بیشتر باشد.
نیکنام از قم
* در خبرها آمده بود که شهردار لندن به مناسبت محرم پوستری را چاپ و در پشت اتوبوس‌ها نصب کرده بود که «مردی 1400 سال پیش آمد، جان و اموالش را داد تا انسانیت و آزادگی بماند و آن شخص فردی به نام (امام) حسین(ع) بود!» اما در پایتخت کشور اسلامی، شهرداری در ایام محرم‌الحرام پوستری چاپ کرد که زن‌ها می‌توانند چهره شهر را تغییر دهند و رنگ مشکی را خط زد. واقعا باعث شرمندگی و تاسف است!
سوری
* روزنامه‌های زنجیره‌ای همسو با شبکه‌های ماهواره‌ای ضدانقلاب اقدام به سانسور اخبار برپایی چندین هزار مراسم باشکوه شیرخوارگان حسینی در شهرهای کشورمان و 40 کشور دنیا کردند. واقعا علت این اشتراکشان را باید توضیح بدهند.
0054---0916
* واکنش دولت به تهدید اتمی ایران از سوی رژیم صهیونیست کودک‌کش باید بیرون ریختن بازرسان آژانس و جمع‌آوری دوربین‌ها و خروج از ان‌پی‌تی باشد.
0049---0911
* خطاب به مسئولان بنویسید نباید به بهانه تحریم‌ها از آرمان‌های عاشورایی انقلاب اسلامی عقب‌نشینی شود. آنچه که اهمیت دارد این است که علم حق بر زمین نیفتد.
8122---0917
* با توجه به تلاش وافر خانم مولاوردی در کسب رضایت دشمن، به رئیس‌جمهور پیشنهاد می‌کنم مسئولیت ایشان را از «دستیار ویژه امور شهروندی» به «دستیار ویژه در دفاع از جاسوسان دشمن» تغییر دهند!
0594---0912
* وقتی خبر واقعا عجیب مصاحبه خانم مولاوردی با آسوشیتدپرس را خواندم به عنوان فرزند شهید از این همه بی‌شخصیتی یک مسئول متاثر شدم. چرا دستگاه‌های ذیربط در قبال اقدام خیانت‌بار امثال وی ساکتند؟!
2382---0914
* مدتی است که عبور از گیت‌های کنترل ورود و خروج مرز مهران (گیت‌های عراقی) به دلایل نامعلومی با کندی صورت می‌گیرد. لازم است وزارت کشور ضمن بازدید از این گیت‌ها علت را بررسی و با طرف عراقی مطرح و مشکل را مرتفع نمایند. در ایام محرم چه هنگام رفت‌ و چه هنگام برگشت (6/26/ رفت و 97/6/30 برگشت) بیش از دو ساعت مردم در گرمای بالای 40 درجه در صف مهر کردن گذرنامه معطل بودند درحالی که در طرف ایران کمتر از 5 دقیقه زمان برد!
3949---0912
* درحالی‌که دشمنان ایران و عراق شمشیر را از رو بسته‌اند و هر دو کشور از سوی تکفیری‌ها و حامیانشان تهدید می‌شوند، دو دولت به مراسم اربعین حسینی با نگاه درآمدزایی نگاه نکنند. اگرچه حتی از نگاه مادی هم حضور میلیونی ملت‌ها در این مراسم امنیت هر دو کشور را تامین می‌کند.
محمدی
* دولت تا چندی قبل چوب حراج به ارز دولتی برای سفرهای سیاحتی و ... به کشورهای بیگانه زده بود ولی اکنون برای تهیه ارز مورد نیاز سفر به عتبات می‌گوید باید از بازار آزاد تهیه کنید! این یک بام و دو هوا چه اهدافی دارد؟ باید با توطئه کمرنگ شدن حضور مردم در راهپیمایی عظیم اربعین مقابله کرد.
3152---021 و 1442---0913
* ما چایکاران آستانه اشرفیه در استان گیلان در حالی که زمان برداشت برگ سبز چای در منطقه رو به پایان است فقط 20 درصد طلب خود از دولت را دریافت کرده‌ایم. با این فشار زندگی و تورم بالا از یک طرف و بی‌پولی از سوی دیگر چه بکنیم؟
7957---0911
* مردم منتظر هستند که اثر کشف کالاهای احتکاری را در کاهش قیمت اجناس مشاهده کنند. چرا در عمل اتفاقی نمی‌افتد؟
2805---0916
* با چند برابر شدن قیمت تخم‌مرغ و گوجه فرنگی قشر محروم جامعه غذای خود را از املت به نان و پیاز تغییر داده‌اند. فقط دولت به فکر افزایش قیمت پیاز نیفتد!
9438---0912
* اگر رسانه ملی کارشناس ندارد برنامه «تیتر امشب» را اجرا نکند. مسئولان صداوسیما بگویند از آن همه این شاخه به آن شاخه پریدن «مهدی پازوکی» در تاریخ 97/6/30 چه چیزی متوجه شدند؟! چطور فقط امثال ایشان که تمام قد از برجام دفاع می‌کند باید دعوت شود؟! بحث بر سر FATF بود و او هنوز در برجام غرق بود!
وحیدی
* دستگاه قضایی درباره ظلم بزرگ شرکت‌های خودروسازی به کسانی که برای خودروها ثبت‌نام کرده‌اند و شرکت‌ها قول چند روزه و چند ماهه تحویل را می‌دهند و در عمل به زیر قول خود می‌زنند باید واکنش‌ موثری نشان دهد.
2191---0917 و 2842---0910
* چند بار با شماره 124 در مورد گران‌فروشی در چیتگر تماس گرفتم ولی نتیجه‌ای حاصل نشد... یکی از فروشندگان با پررویی اظهار می‌داشت برخی بازرس‌ها را با یک رانی راضی می‌کنیم!
8397---0912
* در گذشته سالن‌های مطالعه کتابخانه ملی ایران به دو قسمت مجزا تقسیم شده بود ولی در مدیریت جدید میزهای مطالعه خانم‌ها و آقایان را به صورت مختلط رودررو مقابل یکدیگر قرار داده‌اند!
9523---0912
پاسخ روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
در پاسخ به مطلب مندرج در تاریخ 25 شهریور ماه 1397 در صفحه 2، مبنی بر «عدم توجه دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به قانون تخفیف 30 درصدی شهریه دانشجویان ایثارگر و دارای سابقه جبهه» با احترام، به تمامی کسانی که در راه آرمان‌های انقلاب و دفاع از ایران اسلامی از جان و مال خود گذشتند، به اطلاع می‌رساند دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در سال‌های فعالیت خود از بدو تاسیس تاکنون همواره احترام زیادی برای خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان قائل بوده و خواهد بود و خود را وام‌دار این عزیزان می‌داند و سعی داشته شأن و منزلت این ولی‌نعمتان را به بهترین شکل حفظ نماید. اما با توجه به درج پیامی از سوی یکی از شهروندان یادآور می‌شود طبق قانون تمامی مصوبه‌ها و آیین‌نامه‌های این دانشگاه با ابلاغ سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی لازم‌الاجرا و قطعی خواهد بود و در خصوص مسئله فوق تاکنون هیچ بخشنامه یا آیین‌نامه‌ای به این واحد ابلاغ نشده است و در صورت ابلاغ دانشگاه آزاد اسلامی قزوین خود را ملزم به اجرای آن می‌داند.»
پاسخ روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه به تاریخ 97/6/13 با عنوان «پیشنهاد به مسئولان شهرداری برای راه‌اندازی خط تندرو» اعلام می‌دارد: راه‌اندازی خطوط تندرو )‌‌BRT) از ترمینال خاوران به اتوبان شهید همت از بزرگراه آزادگان، مستلزم انجام مطالعات کارشناسی در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران می‌باشد، همچنین به دلایلی نظیر تردد شبانه‌روزی خودروهای سنگین، دسترسی غیرممکن بافت‌های مسکونی اطراف بزرگراه به ایستگاه‌های خط پیشنهادی و عدم امکان ایجاد پهلوگاه به منظور احداث ایستگاه در بخش قابل توجهی از مسیر، راه‌اندازی خط مذکور امکان‌پذیر نمی‌باشد.
به منظور رفاه حال شهروندان پیش‌بینی‌های لازم با ایجاد ایستگاه در خطوط تندرو (9 و 10) و سایر خطوط عبوری در معابر متقاطع با بزرگراه موصوف صورت پذیرفته که مسافرین محترم می‌توانند با استفاده از سیستم مسیریاب برای بهره‌مندی بهتر از خدمات حمل و نقل خطوط فعلی، اقدام نمایند.»