kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۲۷۴۲
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲
معاون شهردار کرج:

تعریض ورودی جاده چالوس ضروری است

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج با بیان این که تعریض ورودی جاده چالوس امری ضروری است افزود: با توجه به وجود ترافیک سنگین در محدوده میدان امیرکبیر؛‌ پیگیر بهبود وضعیت با اجرای عملیات‌هایی از جمله طرح تعریض جاده هستیم.
کرج- خبرنگار کیهان:

عسگر نصیری افزود: مقرر بود نصب و راه‌اندازی کالورت‌ها در آن محدوده از شهر برای هدایت جریان آب و جلوگیری از تخریب جاده به خصوص در هنگام بارش‌های فصلی توسط عوامل اجرایی اداره کل راه و شهرسازی البرز انجام شود اما چون این اقدامات عملیاتی نشد شهرداری کرج از حدود یک سال و نیم قبل شروع به نصب کالورت‌ها در آن محدوده کرده است.
وی به وضعیت پروژه‌های عمرانی مهم کلان‌شهر کرج از جمله تقاطع غیرهمسطح شهید آجرلو (میدان سپاه) اشاره کرد و گفت: برای ادامه عملیات این پروژه در ابتدا باید کار عقب‌نشینی دیوار ستاد سپاه امام حسن مجتبی(ع) که در کنار این پروژه قرار دارد، انجام شود که اکنون در حال اجرا است و بعد از آن عملیات تکمیل پروژه ادامه خواهد یافت.
وی در خصوص تکمیل مجموعه پل‌های عظیم حصارک بیان کرد: هیچ‌گونه معارضی بر سر راه  این پروژه وجود ندارد اما در مراحلی از کار هماهنگی با شورای ترافیک و پلیس راه به منظور پیشبرد اقدامات اجرایی در این پروژه ضروری است.
وی درباره آخرین اقدامات اجرای کنارگذری که از تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به سمت مهرشهر احداث می‌شود که از نظر دسترسی نقش مهمی در توسعه منطقه ویژه اقتصادی پیام خواهد داشت نیز گفت: این پروژه در حال اجراست و تا سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.