kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۲۶۳۹
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* مدافعان حرم برای دفاع از حرم حضرت رقیه سلام‌الله علیها سر دادند و در ایران اسلامی مدافعان میلیونی حضرت اجازه نخواهند داد یک نشریه زنجیره‌ای حامی دولت و مدعی اصلاح‌طلبی به ارزش‌های دینی 80 میلیون ایرانی اهانت کند.
7472---021
* یک نشریه مدعی اصلاحات به ساحت مقدس حضرت رقیه سلام‌الله علیها اهانت کرده است. اما تنها به توقیف آن نشریه هتاک اکتفا کرده‌اند. این اتفاق تلخ در جامعه اسلامی برای چندمین بار است که تکرار می‌شود. امیدوارم این بار نویسنده مقاله هم جزو متهمان اصلی پرونده محاکمه شود. باید به این هرزگی زبان‌ها و قلم‌های مدعیان اصلاح‌طلبی در کشور پایان داد.
1942---0917
* در اخبار آمده بود که پول ویزای زائرین اربعین امام حسین(ع) با ارز آزاد محاسبه می‌شود. وقتی نگرش برخی از مسئولین، دادن ارز دولتی به مسافرین آنتالیای ترکیه و مبارزه با حجاب کامل و چادر به عنوان حجاب برتر باشد طبیعی است که زائرین امام حسین(ع) را به رنج و زحمت بیندازند.
محمدی
* با اینکه دو ملت ایران و عراق با جان و دل به یکدیگر خدمت می‌کنند ولی معلوم نیست چرا عده‌ای در دو کشور در سفر زائرین سنگ‌اندازی می‌کنند.
9438---0912
* دولتی‌ها تا دیروز مشکلات را به گردن دولت نهم و دهم می‌انداختند حال که این سیاست جواب نمی‌دهد می‌گویند اگر آقای رئیسی رئیس‌جمهور می‌شد قیمت دلار 40 هزار تومان می‌شد. دروغ که کنتور نمی‌اندازد تا می‌توانند از این دروغ‌ها سر هم می‌کنند.
7956---0935
* از فردی ملبس به لباس روحانیت که مرتب ناتوانی و ناکارآمدی دولت آقای روحانی را با تراسندن مردم از روی کار آمدن رقیب این دولت توجیه می‌کند تعجب می‌کنم! واقعاً چگونه با این حرف‌های مفت می‌خواهد جواب خدا را بدهد.
5775---0936
* خانم مولاوردی مشخص کند چه رابطه‌ای بین مقام مشاور رئیس‌جمهور بودن ایشان با دفاع او از یک جاسوس محکوم شده در دادگاه وجود دارد؟ نمی‌شود که ایشان خود را داخل نظام تعریف بکند ولی از یک عامل دشمن برای براندازی نظام حمایت بکند.
3352---0936
* اظهارات علی علیزاده کارشناس سابق بی‌بی‌سی رسوایی دیگری را برای شبکه‌های خارجی زبان بیگانه رقم زد و مشخص کرد ماهیت اصلی این شبکه‌ها دروغ‌افکنی و شایعه‌پراکنی است و توسط بدنام‌ترین کشورها به خصوص رژیم‌های کودک‌کش صهیونیستی و سعودی و روباه پیر، تأمین مالی می‌شوند.
5850---021
* نماینده مجلسی که طرح شفافیت رأی نمایندگان را تعبیر به ورود به حریم خصوصی کرده و با آن مخالفت می‌کند نشان داده که با الفبای قوانین و نمایندگی مجلس آشنا نیست.
5364---0912
* دولت بعد از خروج آمریکا از برجام بدون هماهنگی لازم با شورای عالی امنیت ملی کشور اعلام کرد که حداکثر چند هفته به اروپایی‌ها مهلت خواهد داد که برای ماندن یا خروج از برجام تصمیم بگیرند. عرض می‌کنیم این چند هفته چرا تمامی ندارد؟
نیک‌نام از قم
* در اخبار 8/30 شبکه دو سیما جانبازانی به تصویر کشیده شدند که سالیان سال است روی تخت بیماری خوابیده‌اند و یکی یکی از دنیا می‌روند. بعضی از این جانبازان هنوز صاحب خانه نشده‌اند. دولتمردانی که در همان سال‌های زجر جانبازان، صاحب زندگی اشرافی شده‌اند چگونه می‌خواهند جواب بدهند.
4881---0910
* یک شهروند آبادانی و از خانواده شهدا هستم. منطقه آزاد آبادان با مساعدت اداره ثبت یک قطعه زمین و دو باب منزل مسکونی را که از مرحوم پدرم به ارث رسیده تصرف کرده و اعتراض ما به این تصرف غیرقانونی به جایی نرسیده است. صدای ما را به گوش مسئولین برسانید.
فاطمه زورمند
* روزانه 40 میلیون لیتر بنزین از کشور قاچاق می‌شود و با توجه به بهای هر یک لیتر بنزین در کشورهای همسایه، مبلغی حدود 200 میلیارد تومان در روز قاچاق بنزین از کشور صورت می‌گیرد. عدم نظارت و رسیدگی به قاچاق سوخت از کشور ضرر هنگفتی به سرمایه‌های متعلق به این ملت می‌زند.
0129---021
* از مجلس تقاضا دارم برای اشتغال فرزندان جویای کار زوج‌های فرهنگی، در آموزش و پرورش اقدامی بکنند تا هم کمبود معلم جبران شود و هم به اشتغال در کشور کمک شده باشد.
4475---011
* جایزه‌هایی برای دانش‌آموزانی که در رعایت حجاب و احکام اسلامی ممتازند باید در نظر گرفته شود. اشاعه فرهنگ حجاب باید با مشوق‌هایی برای دانش‌آموزان که دوران رشد شخصیتی و فکری را طی می‌کنند همراه باشد.
0883---031
* چند سالی است که سلسله گزارش‌ها و مستندهایی با موضوع تولید، اشتغال و کارآفرینی تولید و از طریق رادیو و تلویزیون پخش شده است. با توجه به شعار سال یعنی حمایت از کالای ایرانی لازم است سریال و فیلم‌های جذابی هم با این موضوع ساخته شود و روی آنتن برود.
6263---0938
* در 8 کیلومتری جنگل نهارخوران گرگان، روستایی به نام زیارت وجود دارد. متاسفانه به خاطر بی‌توجهی مسئولان استان به ویژه شهرداری گرگان، ساخت و سازهای بی‌رویه، باعث تخریب جنگل‌های بسیار زیبای این منطقه شده است. سوالی که مردم می‌پرسند این است که آیا این کارها توسط افراد عادی صورت می‌گیرد؟ از دستگاه قضایی درخواست پیگیری و برخورد با متخلفان را دارم.
مهربانی- گرگان
* اداره تعزیرات شماره‌ای برای ارسال پیام مردم در نظر بگیرد تا گزارش‌ها راحت‌تر ارسال شود. آیا یک تلفن گویا برای تهران 13-14 میلیونی جوابگوست؟!
9438---0912
* علی‌رغم افزایش بیش از 50 درصدی قیمت مواد غذایی، بهداشتی، لبنیات، دارو، قطعات و... چرا یارانه‌ها پس از یک دهه هیچ افزایشی ندارند؟! مگر دولت در تبلیغات انتخاباتی قول افزایش نداد؟!
2753---0918
* معاونت فرهنگی وزارت بهداشت، ظاهرا کمبود بودجه را می‌خواهد با صرفه‌جویی در جشنواره قرآنی جبران کند؟ چرا که در رشته‌های مختلف قرآنی، فقط یک نفر را اعلام کرده است! در حالی که بهترین روش ترویج اخلاق پزشکی ترویج هنر و ادبیات قرآنی و اسلامی است. هدف این جشنواره با جشنواره‌های صرفا هنری متفاوت است!
1724---0910
* از مدیریت شبکه یک سیما درخواست داریم برنامه تلویزیونی درس‌هایی از قرآن آقای قرائتی و خطبه‌های نماز جمعه تهران را برای استفاده بیشتر و بهتر بعد از اخبار ساعت 19 پخش کنند. امیدواریم ترتیب اثر داده شود.
5431---0912
* پیشکسوتان متعهد و متدین در آموزش و پرورش و آموزش عالی و سایر بخش‌های فرهنگی و... ذخایر ارزشمند فکری و تجربه و دانش کشورند و در قانون عدم به کارگیری بازنشستگان باید مستثنی می‌شدند.
عبداللهی