kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۲۵۸۰
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴
در پی جان‌باختن جمعی از هموطنانمان در تصادف جاده کاشان

رئیس‌جمهور: تکرار حوادث جبران‌ناپذیر جاده‌ای نشان از وجود ضعف‌های فنی، مدیریتی و نظارتی دارد

رئیس‌جمهور ضمن تسلیت وقوع حادثه تلخ و دلخراش برخورد اتوبوس مسافربری با‌تانکر سوخت در محور نطنز – کاشان از مسئولان استانی به ویژه استاندار اصفهان خواست برای مداوای مجروحان و تسکین آلام خانواده‌های داغدیده تلاش کنند.




به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در پیامی وقوع حادثه تلخ و دلخراش برخورد اتوبوس مسافربری با‌تانکر سوخت در محور نطنز – کاشان را که منجر به جان باختن و مصدومیت عده‌ای از هموطنان عزیز گردید، موجب اندوه عمیق ملت عنوان کرد و از مسئولان استانی به ویژه استاندار اصفهان خواست برای مداوای مجروحان و تسکین آلام خانواده‌های داغدیده تلاش کنند.
در این پیام آمده است: متأسفانه تکرار چنین حوادث ناگوار و جبران‌ناپذیر جاده‌ای، نشان از وجود ضعف‌های فنی، مدیریتی و نظارتی دارد که باید مورد توجه جدی مسئولان ذی‌ربط قرار گرفته و چاره‌جویی اساسی صورت گیرد تا شاهد تکرار اینگونه رخدادهای غم‌انگیز در کشور نباشیم.
معاون اول رئیس‌جمهور نیز در پیامی تاکید کرده است: پس از سانحه برخورد‌تانکر سوخت با یک اتوبوس مسافربری در سنندج که منجر به کشته شدن تعدادی از هموطنان شد این دومین اتفاق از این دست در سالجاری است که مردم کشور را عزادار می‌کند. نظر به اهمیت موضوع از مسئولان ذی ربط به ویژه وزارت راه و شهرسازی و نیز نیروی انتظامی می‌خواهم تا ضمن بررسی همه جوانب، تمهیدات لازم برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث ناخوشایندی را بکار بندند. گفتنی است با امضای بیش از 50 نماینده طرح استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی به دلایل متعددی از جمله حوادث راه و جاده‌ای پس از تعطیلات مجلس تحویل هیئت‌رئیسه خواهد شد و این طرح مورد بررسی قرار خواهد گرفت. خبر دیگر اینکه رئیس‌مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی جان باختن جمعی از هم وطنان در سانحه تصادف و آتش سوزی اتوبوس مسافربری با‌ تانکر حامل مواد سوختی در محور کاشان - نطنز را تسلیت گفته و برای بازماندگان شفای عاجل را آرزو کرد.