kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۲۵۰۲
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* نبرد دو جریان حق و باطل در کل تاریخ جاری است. در هر زمانی عاشورا و کربلا درحال وقوع می‌باشد. مهم این است که ما به وظیفه عاشورایی خود عمل کنیم و با اقتدا به امام حسین(ع) پرچم ضدظلم و ضداستکبار جهانی را برافراشته نگه‌داریم و جلو ببریم.
8122---0917
* قوه قضاییه بارها سیف را احضار کرده و پرونده‌اش در حال بررسی است و حکمی مبنی بر برائت او صادر نشده است. چگونه به عنوان مشاور اقتصادی رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود!؟
3061---013
*  رئیس سابق بانک مرکزی به خاطر کاهش ارزش پول ملی و عملکرد ناصوابش در چوب حراج زدن به ارز و سکه و ایجاد تلاطم در بازار و کاهش قدرت خرید اکثریت جامعه، باید پاسخگوی عملکرد ناصواب خویش باشد نه اینکه رئیس‌جمهور او را مشاور اقتصادی خود انتخاب کند!
کرمی - تهران
* به گفته یکی از نمایندگان مجلس رئیس سابق بانک مرکزی سه بار به دادسرا احضار شده و ممکن بود در این روزها بازداشت شود ولی رئیس‌جمهور با این حکم مشاوری، او را از بازداشت رهانید. واقعا این کارها شایسته رئیس قوه مجریه است؟
عسگری
*  رئیس‌جمهور یک روز از اتحاد و همدلی سخن می‌گوید و روز دیگر بر طبل اختلاف می‌کوبد و با بیان اینکه با تخریب دولت نمی‌توانید در سال 1400 رای بیاورید، مشخص نیست به دنبال چه اهدافی است! آیا برای بار سوم قصد کاندیداتوری دارد! خطاب به ایشان عرض می‌کنم کشور را که 5 سال به عقب بردید قیمت ارز و سکه را که 4 برابر کردید و پول ملی را به نازل‌ترین ارزش رساندید، حالا دیگر به جای فرافکنی به اصلاح امور بپردازید!
سوری
* هر روز به تعداد بیکاران افزوده می‌شود آن وقت دولت مدعی است شغل ایجاد کرده است. مجلس هم میلی به پرسیدن این سوال از دولت ندارد که این مشاغلی را که می‌گویید ایجاد کرده‌اید نشان دهید. امیدمان تنها به قوه قضاییه است تا به مطالبات مردم از دولت رسیدگی کند.
0580---066
* عمران خان نخست‌وزیر پاکستان ظرف کمتر از دو ماه از شروع به کار خود خودروها و کاخ‌های تجملی و جلوه‌های اشرافی‌گری در دولت پاکستان را برای رفع محرومیت کشورش و رونق کارخانه‌ها فروخت و به آمریکا و اروپا هشدار داد که پاکستان مستعمره آنها نیست... و با اقدام خود باعث رشد بورس پاکستان و نزول قیمت دلار و طلا شد... دولتمردان ما یاد بگیرند و عمل کنند و به درون تکیه کنند نه به خارج!
وحیدی
* مسئولان کشور دانسته یا ندانسته تمام کشور را وابسته به دلار آمریکا کرده‌اند. چرا باید کربلا رفتن ما ایرانی‌ها از دلار آمریکا تاثیرپذیری داشته باشد.
قمی‌پور
* هنوز مسئولان داخلی برای عنوان ارزش کالا یا ... از واحد پولی دلار استفاده می‌کنند، تا وقتی که دلار از محاسبه قیمت‌ها، زبان، نوشتار و ... حذف نشود نمی‌توان به حذف دلار از معاملات خوشبین بود.
7158---0912
* ایران خودرو محصولی با قابلیت نصب روی خودروهای دیگر ساخته که باعث کاهش آلودگی هوا خواهد شد اما چرا در اعلام هزینه تمام شده قیمت این محصول از واحد پولی دلار استفاده کرده‌اند؟
4610---0902
* طرح شفاف‌سازی رای نمایندگان مجلس اگر تصویب می‌شد مردم نسبت به مواضع و افکار نماینده خود آگاهی پیدا می‌کردند و می‌دانستند که در دوره بعد به او رای بدهند یا ندهند. خلاصه کمتر فریب می‌خوردند.
9590---0914
* معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفته از طلبه‌ای که در مدرسه فیضیه پلاکارد علیه رئیس‌جمهور حمل می‌کرد شکایت شده است؟ به ایشان که بالاخره پس از مدت‌ها بیکاری، کار به این مهمی و راهگشایی انجام دادند خسته نباشید عرض می‌کنم!
1298---0912
* رسانه‌های انقلابی و آتش به اختیار همت کنند از فردا با ایجاد کمپین «گران نمی‌خریم» به مقابله با افزایش قیمت‌های کاذب اخیر بپردازند تا شاهد کاهش قیمت‌ها باشیم.
دشتی
* به دستگاه دیپلماسی کشورمان پیشنهاد می‌کنم به جای ارسال پیام‌های مبهم به اروپا، غنی‌سازی 20 درصد راشروع کنند و بعد به آنها پیام بدهند، هر وقت درصدد جبران اشتباهات و عهدشکنی آمریکا برآمدند، ما هم غنی‌سازی 20 درصد را مجددا به 3/5 درصد برمی‌گردانیم! شاید اقدام عملی ایران، آنها را وادار به جدیت نماید.
5208---0916
* حاصل برجام دولت آقای روحانی این شده که در کشورهای دیگر به نوبت به سفارتخانه جمهوری اسلامی ایران حمله کنند و سخنگوی وزارت خارجه در اینجا مصاحبه کرده و محکوم کند این دولت واقعا خون به دل ملت کرده است. چرا دوره‌اش این قدر به کندی سپری می‌شود؟!
8412---0912
* دولت برای واکنش به نقض برجام از سوی آمریکا هیچ برنامه‌ای ندارد. منتظر مانده که اتفاقی بیفتد. در این میان فشار به مردم وارد می‌شود، ناراحتی بنده این است که دشمن ناتوانی دولت ما را به حساب قدرت خودش می‌گذارد.
7354---0935
* آخوندی این روزها در این وانفسای اقتصادی و کساد بازار مسکن مهر به جای تلاش برای اتمام پروژه‌های مسکن مهر، به افتتاح پل‌های کوچکی که می‌بایست توسط فرماندار یا استاندار افتتاح می‌شد مشغول است!
5414---0914
* در بخش الوار شهرستان اندیمشک استان خوزستان یک مورد اختلاس رخ داده و قاضی پرونده چند مسئول محلی را بازداشت کرده است. ولی در حال حاضر فشار زیادی به قاضی می‌آورند که پیگیر پرونده نباشد. لطفا صدای عدالت‌خواهی ما مردم محروم این منطقه را به گوش مسئولان رده بالای قوه قضائیه برسانید.
3278---0916
* مسئولان محلی استان سیستان و بلوچستان به جای اینکه هر روز نسبت به وضعیت بد هوای استان هشدار بدهند و دل شهروندان را خالی کنند دست به دست یکدیگر داده مردم را نیز بسیج کنند و برای رفع این مشکل کاری انجام بدهند.
1183---0912
* در این شرایط سخت زندگی کمک‌های کمیته امداد امام خمینی و بنیاد برکت مثل توزیع لوازم‌التحریر دانش‌آموزان در مناطق محروم کشور واقعا اقدامی قابل تقدیر است. خداوند به همه دلسوزان انقلاب خیر بدهد.
6263---0938
* افتتاح نمایشگاه شیرینی و شکلات در ماه محرم چه معنایی دارد؟ آیا ماه‌های دیگر را از مسئولان کشور گرفته‌اند؟
6963---0913