kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۲۱۳۷
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶

خواندنی از ورزش ایران

*زهرا اینچه درگاهی رئیس ‌فدراسیون ژیمناستیک گفت:اوایل مرداد سال گذشته که فدراسیون را تحویل گرفتیم می‌گفتند بدون بدهی و با ۳۰۰ میلیون تومان فدراسیون را تحویل داده‌اند اما متاسفانه اینطور نبود و امروز با وجود اینکه خیلی از بدهی‌ها را پرداخت کرده‌ایم دوونیم میلیارد تومان دیگر بدهی داریم. وی ادامه داد: این در حالیست سال گذشته دریافتی ما از وزارت ورزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده و با این شرایط سخت فدراسیون را اداره می‌کنیم.رئیس‌فدراسیون با بیان اینکه به ورزش پایه ژیمناستیک آن‌گونه که باید و شاید بها داده نمی‌شود،گفت: سال ۹۳ ماهیانه ۱۳۰ میلیون تومان فدراسیون ژیمناستیک حقوق پرداخت می‌کرده و ۸۰ نفر در لیست حقوق‌بگیران بودند و با اینکه ۴۲ ساله در ژیمناستیک هستم اما خیلی از آن افراد را نمی‌شناختم و این در حالیست که ما الان با هشت نفر فدراسیون را اداره می‌کنیم.
* دومین دوره تور تنیس روی میز ایران در اصفهان برگزار شد و در پایان امین احمدیان توانست قهرمان شود.در این دوره برادران عالمیان حضور نداشتند اما افشین نوروزی کاپیتان تیم ملی ایران شرکت کرد که در مرحله نیمه نهایی مغلوب احمدیان ۱۷ساله شد. در مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی، امین احمدیان با نتیجه ۴بر۱ افشین نوروزی را شکست داد.امیرحسین هدایی نیز موفق شد با نتیجه ۴بر۲ محمد علی رویین تن را پیش رو بردارد و فینالیست شود.در مرحله فینال، امین احمدیان با نتیجه ۴ بر۱ هدایی را مغلوب کرد و قهرمان تور تنیس روی میز اصفهان شد.به این ترتیب هدایی نایب قهرمان و نوروزی و رویین تن سوم مشترک شدند.
* مسابقات بسکتبال جام باشگاه‌های آسیا قرعه‌کشی و تیم پتروشیمی بندر امام با نمایندگان تایوان، چین و کره‌جنوبی هم‌گروه شد. رقابت‌های بسکتبال جام باشگاه‌های آسیا قرعه‌کشی و گروه‌بندی این مسابقات مشخص شد. تیم پتروشیمی بندر امام نماینده کشورمان در این مسابقات در گروه یک این رقابت‌ها و در کنار تیم‌های پائیان چین تایپه، لیائونینگ چین و SK Knights کره‌جنوبی جای گرفت.این رقابت‌ها از پنجم تا دهم مهرماه در بانکوک تایلند برگزار خواهد شد.