kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۱۶۵۵
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱
در مستند شبکه 4 انگلیس پخش شد

فعالیت‌های جعلی اعضای گروهک تروریستی منافقین در فضای مجازی

شبکه 4 انگلیس مستندی با موضوع فعالیت‌های جعلی اعضای گروهک تروریستی منافقین در فضای مجازی پخش کرد.

کانال شبکه 4 انگلیس در یک فیلم مستند جدید زوایای تازه‌ای از خصلت‌های گروه تروریستی منافقین را بازگو کرده و به فعالیت‌های جعلی اعضای این گروه در فضای مجازی‌اشاره کرده است.
 در این فیلم مستند تصویری از سندی مربوط به پلیس آلبانی هم پخش شده که در آن به سلوک فرقه‌ای و خصلت تروریستی این سازمان‌اشاره شده است.
«لیندسی هیلسام»، تهیه‌کننده این مستند با پخش تصاویری در ابتدای فیلم می‌گوید قصد دارد وارد اردوگاهی در آلبانی شود که محل اسکان اعضای منافقین است، اما نگهبان‌ها فوراً جلوی او را گرفته‌اند. او می‌گوید: «اینجا آلبانی است. مشخص نیست چرا به ما اجازه نمی‌دهند جلوتر برویم.»
هیلسام می‌گوید که اعضای منافقین به فیلمبردار و مترجم او حمله کرده‌ و او و اعضای تیمش را به جاسوسی برای ایران متهم کرده‌اند.
«حسن»، یکی از این جداشدگان از منافقین است که به گفته مجری، «پیکارجوی کیبوردی» این سازمان بوده و وظیفه داشته که در توئیتر پیام‌هایی جعلی در حمایت از «مریم رجوی”، سرکرده منافقین و این گروه منتشر کند.
به گزارش تسنیم، مجری می‌گوید:حسن می‌گوید وظیفه‌اش منتشر کردن نظرات جعلی در توئیتر و مبالغه در حمایت مردم ایران از مریم رجوی و اصرار بر نقش این گروه در اعتراضات اخیر در ایران بوده است.
حسن می‌گوید: باید با حساب کاربری متفاوتی نسبت به حساب منافقین، نظر منتشر کنی و نه با اکانت عضو منافقین، چون می‌خواهیم نشان بدهیم که مردم ایران از مریم رجوی حمایت می‌کنند.