kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۰۱۵۳
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳

حوادث کوتاه از کشور

    آتش در انبار کولر
تبریز‌– خبرنگار کیهان‌: سرپرست روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از آتش سوزی در یک انبار کولر در کوی صنعتی رود تبریز خبر داد.
حجت‌الاسلام یعقوب موسوی گفت‌: این آتش‌سوزی با جدیت و پشتکار آتش‌نشانان مهار و از سرایت و گسترش حریق پیشگیری شده است. وی خاطر نشان کرد: صدمات جانی ناشی از این حادثه گزارش نشده است.
واژگونی خودرو
جاسک‌– خبرنگار کیهان‌: رئیس ‌فوریت‌های پزشکی شهرستان جاسک گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی پیکاپ در کیلومتر 70 محور جاسک‌– میناب سه مصدوم بر جا گذاشت.
مهراب افغان زهی افزود: سرنشینان حادثه پس از اقدامات اولیه توسط یک دستگاه آمبولانس پایگاه امداد جاده‌ای کوه مبارک جهت درمان تکمیلی به بیمارستان خاتم‌الانبیاء جاسک منتقل شدند.
وی اضافه کرد: علت واژگونی خودرو توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.
انهدام باند قاچاق سوخت
بندر عباس‌– فارس‌: فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از شناسایی و انهدام یک باند قاچاقچیان سوخت و کشف محموله سوختی قاچاق در مرزهای آبی هرمزگان خبر داد.
علی‌اصغر خرم‌روی گفت‌: با انجام اقدامات اطلاعاتی، مراقبت‌های ویژه و با تلاش‌های شبانه‌روزی و فعالیت بی‌وقفه مرزبانان این فرماندهی، یک باند از قاچاقچیان سوخت را شناسایی و تحت‌نظر اطلاعاتی قرار دادند.خرم‌روی بیان‌کرد: در این عملیات یک فروند موتورلنج توقیف و ۹۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۱۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال نیز کشف شد.
وی گفت: در این رابطه سه نفر متهم دستگیر شدند.
سانحه مرگبار
سرویس شهرستان‌ها‌: رئیس ‌پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از واژگوني يك دستگاه سواري پرايد در محور «مارچوبه» در شهرستان «اردستان»داد.
سرهنگ «حسين پورقيصري» افزود: در اين حادثه يك نفر از سرنشينان به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و دو سرنشين ديگر نیز به شدت مجروح شدند که توسط نیروهای امدادی به بيمارستان انتقال یافتند.
وی علت این حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده اعلام کرد.
انفجار در یک واحد صنعتی
کرج‌– تسنیم‌: رئیس‌مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز از وقوع انفجار در یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی نظرآباد که منجر به کشته شدن یک نفر و مجروح شدن ۲ نفر شد خبر داد.
مهرداد بابایی گفت‌: متاسفانه آقای 39 ساله‌ای که به شدت دچار آسیب و قطع عضو شده بود در همان دقایق اولیه وقوع حادثه جان خود را از دست داد.وی افزود: دو نفر دیگر که آقا و در سنین 36 و 43 سال بودند توسط آمبولانس‌های اعزامی و ضمن دریافت خدمات درمانی پیش‌بیمارستانی به بیمارستان  منتقل شدند.
داروی غير‌مجاز
سرویس شهرستان‌ها‌: فرمانده انتظامي استان گلستان از کشف انواع دارو و قرص غیرمجاز طی یک عملیات در گنبد کاووس خبر داد.
سرتیپ «علي اكبر جاويدان» گفت: پس از چند روز كار اطلاعاتي ، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالاي پلیس آگاهی شهرستان گنبدكاووس موفق شدند فردی را كه اقدام به نگهداري دارو‌هاي قاچاق و غير مجاز كرده بود، شناسايي كنند.
وي افزود: در بازرسی از منزل متهم، 250 هزار قلم دارو و قرص قاچاق و فاقد مجوز كشف كردند.
کشف قهوه قاچاق
اصفهان‌– خبرگزاری صدا و سیما‌: مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت‌: بیش از دو تن قهوه و وانیل قاچاق در اصفهان کشف و جمع‌آوری شد.جواد محمدی فشارکی افزود: بازرسان این اداره از دو واحد صنفي انبار تخلیه بار در اصفهان، 250 بسته ۵۰۰ گرمی وانیل و یک تن و 400 کیلوگرم قهوه بدون مجوز بهداشت را کشف کردند.وی ارزش این دو محموله را یک میلیارد و 650 میلیون ریال برآورد کرد.
نجات کوهنورد
خرم‌آباد – باشگاه خبرنگاران جوان : مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: با تلاش نیرو‌های امدادی سه کوهنورد گرفتار شده در ارتفاعات‌اشترانکوه نجات یافتند.
صارم رضایی از اعزام تیم امدادی حرفه‌ای به همراه رئیس‌اداره عملیات و بالگرد به منطقه حادثه پس از اعلام نیاز خبر داد و افزود: خوشبختانه با تلاش نیرو‌ها سه کوهنورد در سلامت کامل پیدا و به سمت پایین کوه هدایت شدند.وی یادآور شد: این سه کوهنورد که از اهالی بومی ازنا هستند که در مسیر برگشت از میانه کوه راه را گم کرده و گرفتار شدند.