kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۰۱۴۸
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲

تصادف هولناک با 6 کشته در محور نیمروزـ نهبندان

رئيس پليس راه شمال سیستان و بلوچستان از تصادف هولناک یک دستگاه سواری پژو با دو دستگاه پراید خبر داد و گفت: این حادثه شش کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش فارس، کشواد بهروزی افزود: یک دستگاه پژو 405 با دو سرنشین که از سمت زابل به نهبندان در حرکت بود به علت نامعلومی با دو دستگاه خودرو پراید دیگر به شدت برخورد کرده و یکی از خودروهای پراید طعمه حریق شد.
وی تصریح کرد: در این حادثه راننده پژو و تمامی سرنشینان خودرو پرایدی که دچار حریق شدند به علت جراحات و سوختگی شدید فوت و دیگر سرنشین پژو 405 نیز مجروح و با کمک نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.وی خاطرنشان کرد: کارشناس پلیس راه علت حادثه را ترکیب و تقارن دو خطای سواری پراید به دلیل تجاوز به چپ به میزان50 درصد و نقص جاده به علت نداشتن خط‌کشی راه به میزان50 درصد اعلام کرده است.
مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان هم در این زمینه گفت: اجساد این حادثه که شش کشته هستند برای شناسایی به پزشکی قانونی زابل منتقل شدند.رضا عبدی افزود: به علت سوختگی شدید امکان دارد اجساد برای شناسایی به پزشکی قانونی زاهدان منتقل شوند تا آزمایشات DNA  انجام شود.