kayhan.ir

کد خبر: ۱۴۰۱۱۲
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴

بازسازی سفارت آمریکا در شهرک سینمایی غزالی(اخبار ادبی و هنری)

تهیه‌کننده سریال «نفوذ» گفت: ساخت دکور در شهرک غزالی ادامه دارد و این روزها مشغول ساخت دیوار سفارت آمریکا در شهرک سینمایی غزالی هستیم.

به گزارش فارس، محسن علی اکبری تهیه‌کننده سریال «نفوذ» به کارگردانی جواد شمقدری گفت: بیش از نیمی از تصویربرداری سریال «نفوذ» انجام شده است و این روزها گروه تولید در ساوه مشغول به کار هستند و تدوین نیز به صورت همزمان انجام می‌شود.
وی ادامه داد: به تازگی حضور بازیگران اسکاتلندی - انگلیسی به سریال نفوذ قطعی شده است. درست است که میان‌ آمریکا و انگلیس با ایران اختلافاتی وجود دارد، اما میان هنرمندان خارجی این‌طور نیست و بسیاری از هنرمندان غربی هم با دولت آمریکا مخالف هستند.
علی اکبری درباره ساخت دکورهای سریال «نفوذ» در شهرک سینمایی غزالی نیز گفت: ساخت دکور در شهرک غزالی ادامه دارد و این روزها مشغول ساخت دیوار سفارت آمریکا در شهرک سینمایی هستیم. به این دلیل که نمی‌توانیم از بخش‌های خارجی لانه جاسوسی واقع در خیابان طالقانی استفاده کنیم و هم اینکه این ساختمان در این سال‌ها دچار تغییراتی در بنای بیرونی خود شده است، ترجیح دادیم تا دکور آن را بسازیم.
«نفوذ» در سه فاز پیش‌بینی شده، فاز یک از پیش از انقلاب شروع می‌شود و تا تسخیر لانه جاسوسی را روایت می‌کند. فازهای بعدی هم به حوادث حین گروگانگیری تا کودتای نوژه و آغاز جنگ تحمیلی که با حمایت آمریکا صورت گرفت، می‌پردازد و تولید فاز اول دو سال به طول می‌انجامد. تصاویر مربوط به این سریال، در روستای قرق‌آباد منطقه خجیر و شهرهای گنبد و مشهد و تهران ضبط خواهد شد.