kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۹۸۲۱
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲
واکنش سرمربی تیم ملی به بازگشت مجدد عسگری به لیست وزنه‌برداران اعزامی به جاکارتا

برخواه: شاید فدراسیون تحت فشار قرار گرفته که او در ترکیب باشد!

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری بار دیگر تاکید کرد که نظر او این بوده است که مجید عسگری به بازی‌های آسیایی نرود چون در حال حاضر آمادگی مطلوبی ندارد.

محمدحسین برخواه پیش از این معتقد بود عسگری تمریناتش را سبک کرده و شانس رفتن روی سکو را ندارد، از این رو از حضور در بازی‌های آسیایی انصراف داده است. برخواه دیروز در تازه‌ترین اظهارات خود درباره بازگشت مجدد مجید عسگری به لیست وزنه‌برداران اعزامی به بازی‌های آسیایی۲۰۱۸، وضعیت آمادگی سایر ملی‌پوشان و... صحبت کرد که گزیده‌ای از آن در ادامه می‌آید:
* تمرینات عسگری در هفته‌های اخیر مناسب نبود و وضعیت آمادگی مطلوبی در حال حاضر ندارد از این رو با توجه به تمریناتی که چند هفته اخیر پشت سر گذاشته و آسیب‌دیدگی آرنجش، ترجیح ما هم بر این بود در ترکیب تیم نباشد و با همان هفت نفر به بازی‌های آسیایی برویم. عسگری از آمادگی مطلوب و خوب به دور است. خودش هم در این دو هفته نتوانست به جمع‌بندی برسد و بلاتکلیف بود که در بازی‌های آسیایی شرکت کند یا نه در هر نهایت تصمیم‌گیری بر این بود که در ترکیب تیم ملی باشد.
 * طبیعتا عسگری هیچ شانسی برای قرار گرفتن روی سکو ندارد و فقط امیدواریم نماینده خوبی برای تیم ملی وزنه‌برداری ایران باشد.
* با توجه به شرایطی که در حال حاضر وجود دارد، ما زیاد موافق قرار گرفتنش در ترکیب تیم ملی نبودیم اما تصمیم‌گیری بر این شد که باشد. یک احتمال این است شاید فدراسیون تحت فشار قرار گرفته که مجید عسگری در ترکیب تیم ملی باشد و من دقیق علتش را نمی‌دانم و در این مورد مطمئن نیستم اما این می‌تواند یک احتمال باشد به هر حال به ما اعلام کردند مجید عسگری برای بازی‌های آسیایی وزنه خواهد زد.
* وضعیت سایر ملی‌پوشان نسبتا خوب است و امیدوار هستیم نتایج خوبی را در بازی‌ها بگیریم و نفرات در روزهای اخیر هم وزنه‌برداران تمرینات خوب و مناسبی را پشت سر گذاشتند. البته بیماری ویروسی و عفونی چند نفر از وزنه‌برداران از جمله سهراب مرادی و علی مکوندی و نفرات جوانان را دچار مشکل کرد. ان‌شاءالله بیشتر از این به بقیه نفرات سرایت پیدا نکند و تا روز مسابقه وضعیتشان بهتر شود. بهداد سلیمی و سعید علی‌حسینی وضعیت خوبی دارند و سعید رکوردهای خوبی را درتمرینات اخیر به ثبت رساند.
* در مورد پیش‌بینی برای مدال‌هایی که وزنه‌برداری در بازی‌های آسیایی کسب خواهد کرد، قبل از تعطیلات عید نوروز هم گفتم به دنبال کسب مدال توسط هر هفت نفر هستیم خیلی امیدوار هستیم بتوانیم سه مدال طلا کسب کنیم و این اتفاق رخ دهد.