kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۷۴۱۸
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰

فغانی: خداحافظی در کار نیست، تا جام ملت‌ها هستم

داور برجسته ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه می‌گوید علی‌رغم این که ۱۰ سال فوتبالیست بوده، داوری کردن را به فوتبال بازی کردن ترجیح می‌دهد.

علیرضا فغانی در بازگشت به تهران در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: من اگر سطح فوتبالم را در آن حد خوب می‌دیدم، این ورزش را ادامه می‌دادم اما ترجیح دادم کار داوری را ادامه دهم زیرا احساس می‌کنم مهارتم در این کار بیشتر است. باز هم اگر مجبور به انتخاب باشم، داوری را به فوتبال بازی کردن ترجیح می‌دهم. همچنین از وضعیت کنونی‌ام راضی هستم و بابت این افتخارات خدا را شکر می‌کنم.
وی درباره قضاوت در دیدار رده‌بندی و نبودش در بازی فینال هم گفت: همه داوران جام جهانی تلاش خود را می‌کنند تا در چهار دیدار پایانی به خصوص دیدارهای فینال و رده‌بندی سوت بزنند. ما نیز از این قاعده مستثنی نبودیم. سوت زدن فینال افتخار بزرگی بود که نصیب من و تیم داوری ایران شد. به هر حال هر کسی این شانس را ندارد و من از قضاوت در دیدار رده‌بندی بین دو تیم بلژیک و انگلیس خوشحالم.  فغانی در پایان تصریح کرد: اکنون مسابقه‌های جام جهانی به اتمام رسیده است. من نیز پس از استراحت و گذراندن وقتم با خانواده آماده بازی‌های لیگ و لیگ قهرمانان آسیا می‌شوم. همچنین امیدوارم برای جام ملت‌های آسیا نیز انتخاب شوم و عملکرد خوبی در این بازی‌ها داشته باشم.