kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۷۲۰۳
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶

خواندنی از ورزش ایران


 
  * در نخستین دیدار از رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا تیم ملی ایران مقابل هند قرار گرفت و با نتیجه  ۴۸ بر ۱۷ به پیروزی رسید.
* مراسم تودیع و معارفه حمید هرمزی و محسن خمارلو به عنوان معاون سابق و جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان ظهر دیروز برگزار شد. مازیار ناظمی در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات خالصانه حمید هرمزی با ‌اشاره به توانایی‌های خمارلو گفت: خمارلو هم دانش آموخته این کار است، هم تجربه لازم را دارد و هم بین رسانه‌ها محبوب است. تعامل خوبی که او می‌تواند با افراد درون و بیرون سازمان برقرار کند بسیار در کار روابط عمومی مهم است. ناظمی در پایان اطلاع‌رسانی دقیق حوزه وزارتی و رساندن پیام دولت و وزارت به مردم را اولویت کار این مرکز دانست و گفت: فعال‌سازی هر چه بیشتر اداره ارتباط با رسانه‌ها و اداره افکارسنجی، برگزاری جلسات منظم با روابط عمومی فدراسیون‌ها، مجموعه‌ها و استان‌ها هفتگی و تعامل و همکاری با رسانه‌ها و پاسخگویی بهنگام و سریع از جمله وظایف آقای خمارلو خواهد بود.
* پس از آنکه تیم والیبال شهرداری ارومیه در فصل گذشته لیگ برتر نتوانست نتایج مناسبی را با هدایت ساسان خداپرست کسب کند و در بین 12 تیم در جایگاه دهم ایستاد، مسئولان این باشگاه تصمیم گرفتند تا در فصل پیش رو تیمی در حد و اندازه والیبال این شهر روانه لیگ برتر کنند. از همین رو دیروز بهروز عطایی که سال‌ها سابقه هدایت باشگاه کاله مازندران را در کارنامه دارد و در حال حاضر سرمربی تیم والیبال جوانان است، با مدیران باشگاه شهرداری ارومیه برای عقد قراردادی یک ساله به توافق رسید.همچنین شنیده‌ها حاکی از این است که یکی از شروط عطایی برای قبول هدایت تیم شهرداری ارومیه، به خدمت گرفتن شهرام محمودی و محمد موسوی است که با توجه به سفر این دو بازیکن به ارومیه، این دو بازیکن ملی‌پوش نیز برای بازی در فصل آینده با مسئولان ارومیه‌ای به توافق رسیدند و قراردادشان را امضا کردند.