kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۴۹۰
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۸
اتفاقات تازه در کشتی فرنگی

مربی ارشد تیم ملی در جام جهانی، کناره‌گیری کرد

اگرچه سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی به همکاری نوربخش با تیم ملی تاکید کرد، اما مربی ارشد تیم ملی در جام جهانی تهران روز گذشته صراحتا اعلام داشت که حاضر به همکاری با پازاج نیست!

احد پازاج پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: بعد از برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی، اردوی خود را برای رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی برگزار خواهیم کرد. با توجه به نزدیکی زمان این مسابقات به هم، کار سختی در پیش داریم. رقابت‌های انتخابی تیم ملی 29 و 30 خرداد برگزار خواهد شد و نفرات برتر در اردو‌ها شرکت خواهند کرد. هنوز مشخص نیست که کدام نفرات به رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی اعزام خواهند شد. هر دو رقابت برایمان مهم است و سعی می‌کنیم نفرات را تقسیم کنیم چون دو تیم قدرتمند نداریم و مجبوریم برای کسب نتیجه مناسب برنامه‌ریزی خاصی داشته باشیم.
پازاج همچنین درباره دلیل کشتی نگرفتن حمید سوریان در رقابت‌های انتخابی وزن 59 کیلوگرم بیان کرد: سوریان یک نابغه است و به دلیل مصدومیت شدیدی که دارد برای حفظ او، قرار شد در انتخابی کشتی نگیرد ولی فرآیند برای او هم اجرا می‌شود چون قرار است نفرات اول و دوم این وزن به همراه سوریان در یک تورنمنت بین‌المللی شرکت کنند و هر کس که نتیجه بهتری گرفت انتخاب شود. وی با بیان اینکه خودش دستیارانش را معرفی کرده است، گفت: من همکارانم را به شورای فنی معرفی کردم و با تایید این شورا از این به بعد آقایان ناصر نوربخش، سعید شیرزاد، مهرداد اسفندیاری‌فر، مهدی محمدی و مسعود هاشم‌زاده به عنوان مربیان تیم ملی در اردو‌ها حضور خواهند داشت.
کناره گیری نوربخش از تیم ملی
اگرچه پازاج در صحبت‌هایش از همکاری نوربخش با تیم ملی گفت، اما صحبت‌های روز گذشته نوربخش نشان می‌داد که وی از برخی اتفاقات ناراحت است و با تیم ملی کشتی فرنگی همکاری نمی‌کند. این مربی گفت: فکر می‌کنم در چنین جوی کار کردن شان و شخصیت انسان را کوچک می‌کند. من پیش از جام جهانی به خاطر منافع ملی به تیم ملی آمدم تا به کشتی‌گیران لطمه‌ای وارد نشود، اما در شرایط فعلی ترجیح می‌دهم در باشگاه خودم در شهریار بمانم. او ادامه داد: پیش از این هم تصمیم گرفته بودم با توجه به پیشینه‌ای که از فدراسیون کشتی سراغ داشتم و استفاده ابزاری که از وجودم شده بود، زیاد نزدیک فدراسیون نیایم، اما وضعیت پیش از جام جهانی اضطراری بود و به همین دلیل آن مسئولیت را قبول کردم، اما فعلا با این شرایط قصد همکاری با فدراسیون و تیم ملی را ندارم.