kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۴۸۸۶
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶

کیهان و خوانندگان


 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* مشکلات جامعه و خانواده‌ها بارها از رسانه ملی و تجمعات در مقابل مجلس و... به گوش مسئولان رسیده است اما در بسیاری از اوقات حاصل آن همانند برجام پوچ بوده است. آیا بقیه مسائل حل شده است که فقط به دنبال مکانی برای تجمع می‌گردند؟!
7264---0990
* مجلس با رأی بر انجام تجمع‌ها در مکانی مشخص علناً رأی به پاک کردن صورت مسئله داد. مشکلات و خواسته مردم امروز با گسترش رسانه‌ها به سادگی شنیده می‌شود و این مشکل مجلس و دیگر دستگاه‌ها است که انگار نمی‌خواهند صدای ملت را بشنوند.
کشمیری- پاکدشت
* وظیفه سپاه پاسداران است که به مبارزه با فساد و پولشویی‌های موجود، ورود پیدا کند، تأمین امنیت کشورمان را مدیون این نیروهای انقلابی هستیم. اما وقتی رفاه و امنیت اقتصادی جامعه توسط عده‌ای به غارت برده می‌شود سپاه باید اجازه یابد تا برای کنترل این مسئله وارد عمل شود. مردم انتظار دارند سپاه در همه زمینه‌ها بتواند انقلابی عمل کند و وظیفه قانونی خود در دفاع از دستاوردهای انقلاب را تحقق بخشد.
9891---0918
* بازی‌های فوتبال جام جهانی نباید بهانه‌ای بشود تا مشکلات کشورمان نادیده گرفته شود و حتی حمایت از مظلومان جهان همانند مردم فلسطین و یمن از یادمان برود. نباید اجازه دهیم مستکبران در هیاهوی رقابت‌های جام جهانی هر جنایتی که می‌توانند مرتکب شوند.
0129---021
* به گفته نماینده اصفهان آن‌قدر ریخت و پاش در مجلس شورای اسلامی زیاد است که انسان متعجب و متأسف می‌شود... با توجه به تورم و مشکلات درآمدی بسیاری از اقشار جامعه فقط 300 میلیون تومان هزینه تعمیر سرویس بهداشتی مجلس شده است. اگر قرار بود محل استراحت نمایندگان تعمیر شود چقدر می‌خواستند هزینه کنند؟!
عسگری
* تشکر رئیس جمهور از فرانسه بدعهد چه معنایی دارد؟ مگر چه اقدام مثبتی جز باج‌خواهی و افزون‌طلبی و همراهی با شیطان بزرگ انجام داده است؟! آیا رئیس‌جمهور می‌خواهد فضا را برای خسارت دیگری فراهم کند، از یادمان نرفته است که گفتند اوباما فرد مؤدبی است و آثار ادب او را که جز خیانت نبود همگان دیدند!
دولابی- قم
* کار بعضی از نمایندگان مدعی اصلاح‌طلبی مثل صادقی این شده که مرتب مطلب دروغی را به بزرگان نسبت بدهند بعد هم با یک عذرخواهی خشک و خالی از کنار مسئله عبور کنند. چرا دستگاه قضا برخورد قانونی نمی‌کند؟
سوری و 9654---0937
* اگر آمریکا به‌راحتی برجام را نقض کرده و بدون پرداخت هزینه از آن خارج می‌شود به دلیل عملکرد منفعلانه دولت آقای روحانی در مقابل زیاده‌طلبی‌های دشمنان است. این دولت امر را چنان بر ترامپ مشتبه کرده که او مدعی است به زودی ایران مجددا و با پذیرش خسارت‌های جدیدی وارد مذاکره با آمریکای عهدشکن خواهد شد!
8181---0902 و 1283---0918
* انگیزه گستاخی کنونی دولت‌های غربی علیه انقلاب اسلامی، باقی ماندن ما در برجام بد فرجام به هر قیمتی است. باید مراقب این قصد پلید و شیطانی آنان باشیم.
6111---0912
*‌ جنگ با طب سنتی ایرانی و اسلامی آن هم در برنامه‌ تلویزیونی ماه عسل و دعوت از یک فرد گمنام غیرمتخصص و مشکوک‌الهویه چه معنایی دارد؟ اگر راست می‌گویند مناظره بگذارند تا دست مافیای واردکنندگان داروهای شیمیایی از خارج و کسب درآمدهای میلیاردی از این طریق برای مردم رو بشود.
1758---0935
* مهم‌ترین دلیل تعطیلی کارخانه‌ها و کارگاه‌های کشور واردات بی‌رویه و ورود کالای قاچاق به کشور است که دولت موظف به کنترل آن است. اشتغالزایی زمانی تحقق می‌یابد که دولت به تولید داخل اهمیت ویژه‌ای دهد و از ورود کالاهای خارجی مشابه تولید داخل جلوگیری کند.
آرین همتی
* مشکل کمبود آب ابتدا باید با تفکیک آب شرب و شست‌وشو از خانه‌ها آغاز شود و سپس جریمه برای مشترکین پر مصرف اعمال شود و در نهایت رسانه‌ها به فرهنگ‌سازی عمومی در مصرف بهینه و هوشمندانه آب، مردم را آگاه‌تر کنند تا یک حرکت جهادی در سطح همه اقشار جامعه شکل بگیرد.
2434---0919
*شهرداری و مسئولان وزارت بهداشت وظایف اساسی و مهم خود را رها کرده به دکه‌های روزنامه فروشی گیر داد‌ه‌اند که چرا در کنار روزنامه تنقلات می‌فروشند. بنویسید مشکلات اصلی جامعه قربانی مسائل فرعی شده است.
11185----0912
* دولت در تبلیغات انتخاباتی سال قبل قول مسکن‌دار شدن خانواده‌های دارای دو معلول را داد ولی گویا پس از موفقیت و عبور از پل انتخابات و رسیدن به مقصود، وعده و تعهد خود را فراموش کرد. بهزیستی شهرستان سنندج چندی قبل با ما تماس گرفت که 25 میلیون موجودی ارائه دهید یا زمینی بخرید تا برایتان مسکن بنا کنیم و حالا هرچه مراجعه می‌کنیم اظهار می‌دارند بودجه نیست! از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.
خانواده دو معلول- سنندج
* دولت اعلام می‌کند که تورم زیر 10 درصد است. پس چرا کرایه اتوبوس‌های بی‌آرتی بزرگراه شهید چمران از 500 تومان به 800 تومان افزایش یافته است؟!
6327---021
* اعلام کرده‌اند که خودرو سرویس مدارس نباید پراید باشد، اما این را نمی‌گویند که خودروهای غیر از پراید در این چند هفته اخیر قیمتی جهشی داشته و لذا توان مردم در خرید آنها کم شده است. درصدی از هزینه سرویس هم متعلق به مدارس است و فقط بخشی از آن به راننده سرویس داده می‌شود اما هیچ حمایتی از رانندگان سرویس و سامان دادن به کسب و کار آنان در برنامه مسئولان مشاهده نمی‌شود.
0712---021
* از دولت تدبیر و امید که نرخ واقعی تورم بالای 40 درصدی در جامعه را در روی کاغذ زیر 10 درصد حفظ کرده است کمال تشکر را دارم!
1713---0915
* آقای نوبخت گفت معوقات حقوق بازنشستگان و همسان‌سازی آن از این ماه اجرایی می‌شود اما در حساب بازنشستگان فقط افزایش حقوق همین ماه وصول شده است و ماه‌های قبل همچنان واریز نشده و حتی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان هم اجرایی نشده است!
جعفری
* یک کارمند با تحصیلات فوق دیپلم در وزارت نفت 4 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند ولی بنده با مدرک لیسانس با حقوق 2 میلیون تومان در وزارت جهاد کشاورزی بازنشسته شده‌ام. فقط یک نفر منطق این تفاوت را به من بگوید.
2805---0916
* وزارت آموزش و پرورش از سال 94 جلوی اعمال مدرک دوم فرهنگیان را گرفته و موجبات نارضایتی جامعه فرهنگیان را فراهم کرده است. چرا به این موضوع رسیدگی نمی‌شود؟
2466---0914
* بانک سپه بابت اعلام شماره مشتری به مشترکین خود مبلغ پانصد تومان کسر می‌کند. چرا؟ مسئولان نظارتی چه پاسخی دربرابر اینگونه رفتارهای بانک‌ها دارند؟!
6937---0919
* شورای شهر قائمشهر نرده‌کشی‌های چهارشنبه بازار ساخته شده توسط شورای قبلی را تخریب کرده است. بنویسید این هزینه‌ها از جیب مردم می‌رود چرا برای بیت‌المال دل نمی‌سوزانند.
9987---0911
* بعد از 25 سال خدمت در آموزش و پرورش درخواست انتقالی داده‌ام ولی شاید چون پارتی ندارم موافقت نکردند. درحالی‌که همین کار انتقال را برای همکارم که چند سال سابقه کار دارد، انجام دادند. چرا قانون درمورد همه یکسان اجرا نمی‌شود و شاهد این همه تبعیض در جامعه هستیم؟
8521---0915
پاسخ روابط ‌عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه به تاریخ 97/03/06، با عنوان «ایستگاه اتوبوس بروجردی در منطقه 15 فاقد دستگاه کنترل کارت است» ضمن تشکر از شهروندان محترم، اعلام می‌دارد: در مورخه 97/03/09 دستگاه سیار کارت‌خوان در ایستگاه بروجردی مستقر و در حال حاضر مسافرین محترم ایستگاه مذکور از خدمات کارت بلیت بهره‌مند می‌باشند.