kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۴۸۴۵
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵

مربی تیم ملی: قول می‌دهیم مقابل اسپانیا بجنگیم

مربی تیم ملی فوتبال ایران با تمجید از عملکرد بازیکنان این تیم مقابل مراکش، تاکید کرد که بازیکنان و کادر فنی آماده هستند تا یک بازی جنگنده و همدل را مقابل اسپانیا و پرتغال ارائه کنند. او همدلی را نقطه قوت تیم و دستاورد کی‌روش دانست.

مارکار آقاجانیان اظهار داشت: جام جهانی آوردگاه بسیار مهمی است. همه بازی‌های آن مهم است و همه حریفان قدرتمند هستند. پس از بازی با تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش تمام فکر ما به دنبال اسپانیا است و به این تیم و نتایج آن فکر می‌کنیم. اسپانیا قهرمان جهان است و این تیم را به خوبی می‌شناسیم، بازی‌های این تیم تحلیل شده است و کادر فنی و بازیکنان می‌دانند که قرار است برابر ‌اسپانیا چه کاری انجام دهند. ‌
مربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران اظهار کرد: تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا به بهترین شکل خواسته‌های بازیکنان را به انجام برسانیم و این تیم شاداب و هماهنگ مقابل قهرمان جهان ظاهر شوند.
آقاجانیان ‌اضافه کرد: تمرکز و همدلی برگ برنده تیم‌ ‌ملی در جام جهانی خواهد بود. تلاش می‌کنیم تمرکز تیمی مقابل اسپانیا حفظ شود و تا آخر بازی نیز بازیکنان همدل این روند را طی کنند. به مردم قول می‌دهیم که تیم‌ ‌ملی تا آخرین لحظه برابر ‌اسپانیا خواهد جنگید.
دستیار کارلوس کی‌روش با اشاره به هم قسم شدن بازیکنان برای کسب نتایج خوب، اظهار کرد: بازیکنان هم قسم شده‌اند که تا پایان جام جهانی بازی‌های خوبی را ارائه دهند. ما سه بازی دشوار داشتیم که یک بازی را پشت سر گذاشتیم. هدف ما این است که در دو بازی آینده نیز خوب ظاهر شویم.