kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۴۸۴۱
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴

اخبار کوتاه از فوتبال



  آخرین اخبار از فعالیت تیم‌های باشگاهی ایران
*وحید رضایی بازیکن اسبق تیم های فوتبال ذوب‌آهن و فجر سپاسی با عقد قراردادی یک ساله از دیروز فعالیت خود را به عنوان مربی ذوب‌آهن آغاز ‌کرد.
* فرشاد احمدزاده بازیکن فصل گذشته تیم پرسپولیس در تمرین دیروز این تیم حاضر شد. احمدزاده با لباس شخصی به محل تمرین آمد و با بازیکنان و مربیان خداحافظی کرد. احمدزاده قراردادی با تیم لهستانی امضا کرده و برای رفتن به این کشور در جمع هم‌بازی‌های سابقش حاضر شد تا به نوعی با آنها خداحافظی کند.
* گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای تیم پرسپولیس دیروز برای اولین‌بار در فصل جدید در تمرین پرسپولیس حاضر شد. منشا دیروز به باشگاه پرسپولیس رفته بود و جلسه‌ای هم با گرشاسبی برگزار کرد.
* پس از کش و قوس‌های فراوان محمود فکری سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان قراردادش را دیروز با این تیم به صورت رسمی امضا کرد.
* علی‌اصغر عاشوری هافبک تیم فولاد خوزستان با عقد قرارداد یک ساله به تیم فوتبال نساجی مازندران پیوست. عاشوری بعد از حامد لک، امید سینک و حامد شیری چهارمین خرید لیگ برتری نساجی مازندران محسوب می‌شود.
* علی شهسواری، مدافع راست تیم ملی ایران در جام جهانی جوانان و باشگاه گل‌گهر سیرجان با عقد قراردادی دو ساله رسما به پیکان پیوست تا برای لیگ هجدهم برای این تیم بازی کند.پیکان تاکنون در فصل نقل و انتقالات مهدی شیری، رحمان احمدی، مرتضی آقاخان و پیام نیازمند را از دست داده است و با عیسی آل کثیر، وحید شیخ ویسی، سعید واسعی و علی شهسواری قرارداد امضا کرده است.
* تمرینات تیم پدیده خراسان برای حضوری قدرتمند در لیگ برتر هجدهم از عصر دیروز در زمین تمرینی منزل‌آباد مشهد آغاز ‌شد. در این تمرین یحیی گل‌محمدی، سرمربی جدید پدیده نیز رسما معارفه ‌شد. ساکت الهامی، داوود فنایی، مظاهر رحیم‌پور، مصطفی صداقت و محمد عسکری سایر اعضای کادر فنی پدیده در لیگ هجدهم خواهند بود.