kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۴۸۳۸
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴

حوادث کوتاه از کشور


      
      دستگیری قاتل
اهواز – خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری عامل درگیری منجر به قتل در کمتر از ۲۴ ساعت در شهرستان آبادان خبر داد.سرتیپ حیدر عباس‌زاده گفت: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد که قاتل به هویت (ک ـ. خ) با سلاح شکاری به سوی فرد مقتول به هویت (ش ـ. خ) تیراندازی و وی را از ناحیه گردن مصدوم کرده که به علت شدت جراحات وارده فوت کرده است.
کالای قاچاق
زاهدان – خبرنگار کیهان: جانشین انتظامي شهرستان سراوان از کشف 500 میلیونی کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.
 سرهنگ نصرالله شیبک گفت: مأموران این فرماندهی در حین گشت‌زني در محورهاي مواصلاتي به یک دستگاه خودرو مشکوک و در بازرسی از این خودرو لوازم آرایشی قاچاق به ارزش 500 میلیون ریال کشف و یک متهم را دستگیر کردند.
سرقت سیم و کابل
مراغه – خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری اعضای یک باند چهارنفره سرقت سیم و کابل در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رضا اصلانی‌فر افزود: ماموران انتظامی این شهرستان موفق به دستگیری اعضای این باند سرقت در این شهرستان شده و مقادیری سیم و کابل نیز کشف و توقیف شد.وی اضافه کرد: متهمان پس از دستگیری در بازجویی‌های انجام شده به هفت فقره سرقت انواع سیم و کابل در این شهرستان اعتراف کردند.
سرقت لوازم داخل خودرو
سرویس شهرستانها: فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی از دستگیری سارق سابقه‌دار محتویات داخل خودرو و اعتراف به 25 فقره سرقت در مهاباد خبر داد. سرتیپ ناصر اصلانی گفت: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی، سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند؛ در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد، متهم از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار است.
قاتل طلافروش
سرویس شهرستانها: فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: طی پنج عملیات منسجم و هماهنگ در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، اعضای باند سارقان و قاتل طلافروش رضوی شهر یاسوج دستگیر شدند. سرتیپ مهدی انصاری گفت: در پی وقوع قتل و سرقت از طلافروشی رضوی در میدان هفت تیر شهر یاسوج، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.
وی اظهار کرد: پس از حدود چهار ماه تلاش شبانه‌روزی و کارهای اطلاعاتی ماموران انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد پس از هماهنگی با مراجع  قضایی و همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و با بهره‌گیری از عوامل یگان امداد شهر یاسوج و ماموران پلیس راه استان، عملیات دستگیری اعضای این باند به طور همزمان و در چند عملیات جداگانه  انجام شد.انصاری تصریح کرد: روز پنج‌شنبه، ۲۴ خرداد ماه و در چند عملیات غافلگیرانه به‌طور همزمان و جداگانه در شهر یاسوج، محور مواصلاتی«یاسوج به اصفهان»، شهرک صدرا شیراز در استان فارس، پنج نفر از مسببان، قاتل و سارقان این جنایت پس از درگیری مسلحانه و عملیات تعقیب و‌گریز، دستگیر شدند.
وی ضمن ‌اشاره به اینکه یکی از اعضای این باند طی درگیری مسلحانه مجروح، ادامه داد: از این افراد چندین قبضه سلاح گرم به همراه مقادیر قابل توجهی مهمات کشف و سه دستگاه خودروی سواری توقیف شد.گفتنی است، اواخر دی ماه سال گذشته، سارقان به طلافروشی رضوی در یاسوج دستبرد زده و طلافروش را نیز با خود به گروگان برده و به قتل رساندند.