kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۴۸۳
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۶

اخبار کوتاه از فوتبال

دو بازیکن جدید در پرسپولیس
مهدی دغاغله پس از توافق با رحیمی با عقد قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست و فصل آینده در جمع شاگردان علی دایی توپ خواهد زد. دغاغله فصل گذشته یازده گل برای ملوان به ثمر رساند. همچنین مهدی طارمی، مهاجم فصل گذشته ایران جوان بوشهر در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال ایران با امضای قراردادی دو ساله به باشگاه پرسپولیس تهران پیوست.

دایی مشکلی با هیات مدیره پرسپولیس ندارد
علی دایی پس از جلسه با اعضای هیات مدیره پرسپولیس گفت: در این جلسه برنامه‌هایم را به هیات مدیره دادم و باید منتظر تصمیم آن‌ها باشیم. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره میزان موافقت هیات مدیره با برنامه‌های او گفت: خدا را شکر من از اول هم مشکلی نداشتم.دایی در پایان حاضر به اظهار نظر درباره حضور احتمالی علی کریمی در پرسپولیس نشد.

شرایط واگذاری داماش
هيأت مديره باشگاه داماش گيلان شرايط واگذاري تيم فوتبال اين باشگاه را به هيأت فوتبال استان اعلام کرد. از جمله شروط در نظر گرفته شده، حفظ داماش در رشت و اینکه فقط حق امتياز تيم فوتبال داماش گيلان و تيم‌هاي پايه واگذار مي‌شود نه امتياز باشگاه.

مرفاوی در صبا ماندگار شد
مسئولان باشگاه صباي قم پس از برگزاري جلسه با صمد مرفاوي با اين مربي به توافق رسيدند که وي يک فصل ديگر هدايت تيم فوتبال اين باشگاه را بر عهده داشته باشد.

حضور انریکه و تمدید قرارداد بارسلونا با پیکه
پس از آنکه بارسلونا روز گذشته لوييس انريکه را به عنوان سرمربي انتخاب کرد و با مارک آندره‌تر اشتگن آلماني قرارداد بست، اکنون با جرارد پيکه نيز قرارداد جديدي امضا کرده است.بر اساس اعلام سايت آس اسپانيا، سران بارسلونا با مدافع جوان خود بر سر قراردادي جديد و پنج ساله به توافق رسيده‌اند.بدين ترتيب قرارداد پيکه تا پايان فصل 19-2018 تمديد و اين بازيکن در نيوکمپ ماندني شد.