kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۴۸۰
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵

اتفاقات عجیب در آستانه برگزاری انتخابات فدراسیون قایقرانی!

در آستانه برگزاری انتخابات فدراسیون قایقرانی، برخی سعی کرده‌اند با استفاده از ارتباط خود با یک فدراسیون انتخابات این رشته را مهندسی‌ کنند.

در حالی که این روز‌ها اکثر فدراسیون‌های ورزشی در اندیشه آماده‌سازی ورزشکاران برای حضور در بازی‌های آسیایی هستند یا ملی‌پوشانشان را به رقا‌بت‌های بین‌المللی اعزام کرده‌اند در یکی از فدراسیون‌های ورزشی که به تازگی شرایطی مناسب پیدا کرده و این روز‌ها در کنار تمام برنامه‌های ورزشی خود به دنبال برگزار کردن انتخابات ریاست خود است، برخی اتفاق‌هایی جالب افتاده که در نوع خود نادر است؛‌ اتفاق‌هایی که به گوش وزیر ورزش و جوانان نیز رسیده است.
در این فدراسیون ورزشی که اکثر ملی‌پوشانش در رقابت‌های بین‌المللی هستند و سرپرست آن نیز برای زیر نظر داشتن فعالیت ملی‌پوشانش راهی کشور میزبان شده یک نفر از غیبت سرپرست استفاده کرده و به گونه‌ای قدم در مهندسی‌سازی انتخابات این رشته گذاشته است. در شرایطی که مجمع انتخاباتی این فدراسیون نزدیک است وزارت ورزش از فدراسیون خواسته تا لیست اعضای مجمع که انتخاب کننده رئیس آینده هستند را اعلام کند. در این میان یک نفر که در گذشته نیز مسئولیتی در این فدراسیون داشته با اندیشه نفوذ خود در آینده این ورزش، نفراتی را برای اعضای مجمع انتخاب کرده تا گزینه مد نظر او در انتخابات رای بیاورد! درخصوص همین موضوع خبرگزاری ایسنا مدعی شد که انتخابات این فدراسیون ورزشی هفتم خرداد برگزار می‌شود؛ یعنی همان روزی که قرار است انتخابات فدراسیون قایقرانی برگزار شود. به عبارت دیگر تمام اتفاقاتی که در سطور بالا به آن اشاره شد مربوط به فدراسیون قایقرانی است.
جالب اینکه تمام این اتفاقات به گوش شخص وزیر ورزش رسیده و دیگر نامزدهای انتخاباتی نیز اعتراض خود را پیش وزیر برده‌اند.حال باید دید واکنش وزارت ورزش به انتخابات فدراسیون قایقرانی به چه شکل خواهد بود؟