kayhan.ir

کد خبر: ۱۳۴۳۷
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۰
معاون رئیس قوه قضائیه:

پرونده شورای شهر رشت بدون اغماض پیگیری می‌شود

معاون فرهنگی رئیس قوه قضائیه گفت: پرونده شورای دوره گذشته شهر رشت بدون اغماض، تندروی و بی‌عدالتی در دستگاه قضایی پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام هادی صادقی در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل پرونده شورای دوره گذشته شهر رشت در دادگستری گیلان اظهار کرد: موضوع مذکور رها نشده است و این پرونده بدون اغماض، تندروی یا بی‌عدالتی در دستگاه قضایی پیگیری می‌شود و زیر نفوذ هیچ گروهی نیست.
صادقی با بیان اینکه بخشی از مجرمیت و کیفرخواست پرونده اعضای شورای شهر رشت تنظیم شده است، تصریح کرد: بخش دیگری از پرونده مذکور به دلیل حجم گسترده در مرحله تحقیقات است و منجر به صدور حکم می‌شود.
معاون فرهنگی رئیس قوه قضائیه از تهیه پیش‌نویس موافقت‌نامه تربیت و آموزش با وزارت آموزش و پرورش خبر داد و بیان کرد: همکاری با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تولید مشترک در حوزه فیلم، کتاب و مطبوعات در حال انجام است.
وی به تشکیل مرکز رسانه در قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های مشترکی در حوزه مشاوره و کاهش طلاق با سازمان بهزیستی در حال انجام است.
معاون فرهنگی رئیس قوه قضائیه ارتقای فرهنگ حقوقی جامعه را از برنامه‌های این معاونت خواند و یادآور شد: جامعه نیازمند آشنایی با مسائل حقوقی و قضایی است.